رونی: جدایی تنها راه رونالدو و یونایتد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه منچستریونایتد شب گذشته اعلام کرد که با توافق دوجانبه تصمیم به فسخ قرارداد با رونالدو گرفته است.
این بازیکن تا پایان فصل با شیاطین سرخ قرارداد داشت اما اکنون می تواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به هر باشگاه دیگری بپیوندد.
این پس از آن صورت گرفت که ستاره پرتغالی در مصاحبه ای جنجالی با پیر مورگان اظهارات عجیبی کرد. او در این مصاحبه به انتقادات رونی از او نیز اشاره کرد و مدعی شد که دلیل انتقاد هم تیمی سابقش حسادت او به او بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد می گوید اتفاقات اخیر او را راهی جز فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با این باشگاه باقی نگذاشته است.

رونی: جدایی تنها راه رونالدو و یونایتد بود

رونی پس از انتشار خبر جدایی رونالدو از یونایتد در گفتگو با ورزش 18 گفت: “آیا از این موضوع شوکه و متعجب شده ام؟ نه. راه دیگری برای هیچ کدام از تیم ها وجود نداشت. اما حیف است زیرا او بسیار خوب بود. بازیکن این باشگاه. برای او بهترین ها را آرزو می کنم، در هر باشگاه و تیمی که باشد.”
رونالدو شب گذشته پس از اعلام فسخ قراردادش با منچستریونایتد اعلام کرد که اکنون به دنبال چالشی جدید است. او اکنون تنها بازیکن بدون باشگاه در جام جهانی 2022 قطر است و برای شناخت باشگاه جدید این ستاره پرتغالی باید تا پایان این مسابقات منتظر بمانیم.


سرویس خبر شماره: 1855056
02 دسامبر 1401 ساعت 10:30 ق.ظ.
275

0نقطه نظر