رونی: رونالدو عاشق غواصی و زیاده روی است

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد اظهارات جالبی در مورد کریستیانو رونالدو داشته است.

ستاره سابق منچستریونایتد درباره بازی معروف پرتغال و انگلیس اضافه کرد: “من انگلیسی هستم، او پرتغالی است. وقتی بازی می کنیم به او اهمیت نمی دهم. او دوست من نیست. اما وقتی کارمان تمام شد، ما دوباره دوست خواهیم شد.”
او به هوادارانی که برای شنیدن صحبت های او در هتل مرکوری در مورد هم تیمی سابق ریو فردیناند تا 300 پوند پرداخت کردند، گفت: “ریو بازیکن بزرگی است اما واقعاً افتخار می کند.” شما برای گلزنی در یونایتد پول می گیرید، پس باید این کار را انجام دهید. همیشه به او می گفتم نقشه را بساز، توپ را به من بده، توپ را به رونالدو بده، همین جا متوقف نشو و با توپ بازی نکن. ریو بازیکن خوبی است، اما گاهی اوقات فراموش می‌کرد که فقط یک مدافع است.»
با این حال، به نظر می رسد رونی به تمسخر دیگران راضی نیست و با اشاره به اشتباهات خود، خاطره جالبی را در این مراسم با هواداران تعریف کرد: “وقتی 14 ساله بودم، سر الکس فرگوسن” سعی کرد با من تماس بگیرد. با پدر و مادرم صحبت می کردم. آنها گفتند الکس پشت خط است، یونایتد می خواهد با تو قرارداد ببندد. من به او گفتم که ساکت شود. “من می خواهم برای اورتون بازی کنم.”
رونی در نهایت در سال 2004 به منچستریونایتد پیوست و در 13 سال حضور در این باشگاه، توانست 253 گل به ثمر برساند و بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817060 |
08 فروردين 1401 ساعت 16:49 |
29,741 امتیاز خبر|

13نظرات

به فرگوسن گفتم ساکت شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونی در دوران حضورش در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس یکی از محبوب ترین بازیکنان در بین هواداران و هم تیمی هایش بود.
بسیاری از مردم هنوز به توانایی های او در زمین اشاره می کنند، اما به نظر می رسد که سرمربی فعلی دربی کانتی همچنان طنز بسیار بیشتری نسبت به همنوعان خود حفظ کرده است.
مهم نیست که او چه بازیکنی باشد و با چه سطح درخشش و افتخاری باشد، هیچکس نمی تواند به راحتی از طعنه ها و شوخی های او فرار کند و این را سخنرانی اخیر او در هتل مرکوری منچستر به خوبی نشان می دهد.
رونی در مورد تجربه اش با رونالدو به شوخی گفت: کریستیانو بسیار خوب و در عین حال بسیار خسته کننده بود. او ممکن است دیگر به خوبی نباشد، اما احتمالاً به همان اندازه کسل کننده است.
او با تمسخر تاکتیک های رونالدو در جام جهانی 2006 که رونی را از زمین مسابقه بیرون کرد و انگلیس را از رقابت ها خارج کرد، گفت: “او همیشه دوست دارد شیرجه بزند.” من با کریستیانو مشکلی نداشتم. من در تونل با او صحبت کردم و گفتم مشکلی برای بازگرداندن او ندارم زیرا سعی کردم برای او کارتی برای شیرجه در نیمه اول بگیرم.”