رویایی به حقیقت پیوست/ رونالدو و مسی فصل آینده بازی خواهند کرد

رسانه های فرانسوی مدعی هستند که پاری سن ژرمن از ماندن امباپه ناامید شده است و ممکن است امکان خرید رونالدو وجود داشته باشد تا هواداران فوتبال بتوانند بازی مسی و کریس را با هم تماشا کنند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

تنها هیوز رسما به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد منصوب شد و قرار است تابستان آینده در اولدترافورد تغییرات بزرگی ایجاد کند. رسانه های انگلیسی مدعی هستند سرمربی هلندی نمی خواهد ستاره پرتغالی را از ترکیب کریستیانو رونالدو حفظ کند و می تواند او را در لیست فروش قرار دهد.

در همین حال، پل مرسون، بازیکن سابق فوتبال انگلیس به کریستیانو رونالدو توصیه کرده است که به باشگاه برود و یک زوج رویایی با مسی داشته باشد زیرا به نظر او اریک تانهاچ نمی خواهد رونالدو را حفظ کند. از سوی دیگر یونایتد تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله زیادی دارد و اگر رونالدو در این تیم بماند، بعید است که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. با توجه به اینکه کریس سال های پایانی فوتبال حرفه ای خود را سپری می کند، می تواند تصمیم بگیرد اولدترافورد را ترک کند و به تیمی بپیوندد که مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

اریک تاناخ علاقه ای به حفظ کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ندارد و این می تواند منجر به بازی رونالدو با مسی در پاری سن ژرمن شود.