رویای عزیز امباپه برای پاری سن ژرمن/ مسی می رود و کی می آید؟

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن تابستان شلوغی را پیش رو دارد و ممکن است جدایی نیمار نیز در دستور کار او باشد.

انتخاب شماره یک بدون در نظر گرفتن قیمت، ویکتور عثیمان از ناپولی است که با عملکرد قوی خود در این فصل توجه تمام اروپا را به خود جلب کرده است. او احتمالا حدود 150 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. یک گزینه اقتصادی تر، هری کین با هزینه نسبتاً متوسط ​​100 میلیون یورو خواهد بود. شاید پایان قرارداد او (2024) تاتنهام را مجبور به پذیرش پیشنهاد کمتری کند.

لیست آرزوهای امباپه این است که پاری سن ژرمن یک شماره 9 واقعی را به خدمت بگیرد، مهاجمی که بتواند به گونه ای بازی کند که به او آزادی بیشتری در حمله بدهد و در عین حال آزادی بیشتری برای گلزنی به او بدهد. البته مشکل اینجاست که خرید چنین بازیکنی ارزان نخواهد بود.

پاری سن ژرمن دوباره در آستانه قهرمانی در لیگ قرار دارد و کم کم افکار به سمت ترکیب تیم برای فصل آینده می رود. لیونل مسی به احتمال زیاد باشگاه را ترک خواهد کرد و کیلیان امباپه بهترین مرد باشگاه خواهد شد و همه چیز حول محور او خواهد چرخید. ملی پوش فرانسوی در حال حاضر یک چهره تاثیرگذار در باشگاه است و این رقم در ماه های آینده افزایش خواهد یافت. باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا او را حفظ کند و خوشحالش کند.