رویای پسر دیگو در استادیوم مارادونا محقق شد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که شاگردان سیمئونه با گل دقیقه 11+90 به پیروزی دیدنی مقابل پورتو دست یافتند، گریزمان فرزند این مربی آرژانتینی یکی از گل های تیمش را در 4 گل تاریخی به ثمر رساند. -1 بازی ناپولی پیروزی مقابل لیورپول در ورزشگاه مارادونا.


سرویس خبر شماره: 1842692
17 سپتامبر 1401 ساعت 09:39
8.2K ​​ امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وعده شمعون محقق شد. روی خالکوبی قدیمی ببوس

پسر جیووانی سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد تا به قول خود به والدینش عمل کند.

رویای پسر دیگو در استادیوم مارادونا محقق شد (تصویر)

هنگامی که جیووانی سیمئونه ۱۳ ساله بود، لوگوی UCL را روی بازوی خود خالکوبی کرد که باعث خشم و ناراحتی والدینش شد. بهانه او برای این کار چه بود؟ او قول داده بود تا خالکوبی را که به خاطر آن تنبیه شد، در زمان گلزنی در مسابقات ببوسد.

پس از بیش از یک دهه، او امشب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول گلزنی کرد و این خالکوبی را پذیرفت تا خاطره ای قدیمی را زنده نگه دارد و رویای نوجوانی را به حقیقت تبدیل کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی سیمئونه جوان در دقیقه 44 گل سوم تیمش مقابل لیورپول را به ثمر رساند. پس از باز کردن دروازه آلیسون بکر در حالی که او سر خود را نمی دانست، او شادی گلی را که بیش از یک دهه منتظرش بود، به ارمغان آورد. او با شور و شوق آرم لیگ قهرمانان اروپا را که روی مچ دست چپش خالکوبی شده بود بوسید.