رژیلون: اگر به رئال گل بزنم شاید خوشحال باشم!


سرویس خبر شماره: 1841597
10 سپتامبر 1401 در 5:32 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من خودم را به هواداران اتلتیکو ثابت خواهم کرد

او درباره لذت گلزنی به رئال گفت: نمی دانم. شاید خوشحال باشم و شاید هم نه. بستگی به موقعیت داره. ببینیم چه می شود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش شدید هواداران آن باشگاه مواجه شد، اما او نگران اعتراضات نیست. رژیلون همچنین از لذت گلزنی به رئال صحبت کرد.

رژیلون: اگر به رئال گل بزنم شاید خوشحال باشم!

به گزارش “ورش سه”، سرخیو رگیلون، مدافع چپ سابق رئال مادرید اخیرا با قراردادی قرضی یک ساله از تاتنهام به اتلتیکو مادرید پیوست و امروز مراسم معارفه وی برگزار شد. رجیلون محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است و در سال 2005 به این باشگاه پیوست. او بین سال های 2015 تا 2018 بازیکن تیم دوم رئال بود و در فصل 2018 – 19 به تیم اصلی رئال رسید. در فصل 2019-2019، او به صورت قرضی برای سویا بازی کرد و با ظاهری درخشان ظاهر شد اما سویا بند خرید او را برای رفتن به تاتنهام فعال نکرد. رگیلون در این فصل جایی در برنامه های آنتونیو کونته نداشت و ترجیح داد به پیشنهاد اتلتیکو پاسخ مثبت دهد.

مسئله اصلی اینجاست که هواداران اتلتیکو به شدت با این حرکت او مخالف بودند. امروز، انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، در مراسم معرفی به رگیلون گفت که بدون توجه به نظرات منفی هواداران، روی تمرین و بازی برای اتلتیکو تمرکز کند. سرزو گفت که مطمئن است رجیلون می تواند نظر طرفداران را درباره او تغییر دهد.

اگرچه رگیلون مستقیماً از رئال به اتلتیکو نقل مکان نکرد، اما همین که او در رئال بازی می کرد کافی است که رئال را عصبانی کند.

رجیلون همچنین در مراسم معارفه گفت:“ابتدا مدیر برنامه من در مورد پیشنهاد اتلتیکو به من گفت و پاسخ من مثبت بود. به او گفتم هر چه زودتر این انتقال را نهایی کند. تصمیم برای پیوستن به اتلتیکو آسان بود. برای من پس از آن با آلوارو موراتا تماس گرفتم و او بسیار خوشحال شد. من نگران اعتراض هواداران اتلتیکو نیستم زیرا مطمئن هستم که می توانم نظر آنها را در زمین تغییر دهم. خوشبختانه من دیگر مصدوم نیستم و اکنون روی مسابقات اتلتیکو تمرکز خواهم کرد.”