رکوردی که مهندس تراکتور از پرسپولیس می گیرد

در صدر این جدول محمدرضا خلطبری با 76 پاس گل قرار دارد، آلوز برای سبقت گرفتن از او کار سختی خواهد داشت اما شاید اگر تا پایان قرارداد سه ساله خود در ایران بماند و این مسیر را ادامه دهد به این نزدیک شود. رکورد. .

در پایان یک فصل، بهترین آمار متعلق به سعید صادقی است که فصل گذشته با پیراهن گلگره 14 پاس گل داد، اما حالا که دوازده هفته مانده به پایان لیگ برتر، ریکاردو آلوز دیگر نیازی به 4 پاس گل برای برتری ندارد. رکورد این دو ستاره و به نظر می رسد برای او هم اتفاق بیفتد.

آلوز پیست تارتان برفی یادگار امام را نیز پشت سر گذاشت و به سکوها رسید و خوشحالی گل اول را در حضور تی تی دست بسته با آنها تقسیم کرد.

1797466



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868171
13 فوریه 1401 ساعت 10:00 ب.ظ
68.2K امتیاز خبر|

32نقطه نظر

چهار پاس گل دیگر برای شکستن رکورد تمام دوران

اما اگر آلوز به این روند ادامه دهد، حتی این فرصت را خواهد داشت که از رکورد وحید امیری ستاره پرسپولیس هم عبور کند و در بین ده پاس گل برتر لیگ برتر ایران قرار بگیرد. در بین ده پاسور برتر لیگ برتر دو بازیکن دیگر پرسپولیس هستند که از فوتبال خداحافظی کردند و طبیعتا آلوز در این روند از ایوان پتروویچ (41) و حسین بادامکی (40) پیشی خواهد گرفت تا بالاتر از دو بازیکن پرسپولیس باشد. بهترین گلزن تاریخ تراکتور شوید.
در بین بازیکنان پرسپولیس بهترین رکورد متعلق به مهدی ترابی است که فصل گذشته 11 پاس گل داده بود و احتمالا آلوز به زودی رکورد او را پشت سر خواهد گذاشت.

1797465

ریکاردو آلوز برای یازدهمین پاس گل خود در پایان هفته هجدهم از خط دروازه عبور کرد. این بهترین آمار یک بازیکن در تاریخ لیگ برتر ایران در این مرحله است و به عبارتی ریکاردو آلوز بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران شده است اما هنوز رکوردهای دیگری در انتظار است. که پرتغالی با استعداد

ارسال کمانی او از تمام مدافعان فولاد شعله ور گذشت و در بیرون از محوطه جریمه ضربه سر آخر را به هادی محمدی زد. البته قبل از هادی، بازیکن دیگری از تراکتورسازی فرصت تذکر داشت و شاید پاس عرضی برای او ارسال شد، اما هادی محمدی به بهترین نقطه رسید تا با سر تماشایی توپ را از روی تخته به پایین بفرستد.

1797468

ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد باشگاه تراکتورسازی در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی چقدر اهمیت دارد.

رکوردی که مهندس تراکتور از پرسپولیس می گیرد

جالب اینجاست که بعد از پاس گل دیدنی ریکاردو آلوز که منجر به گل سه امتیازی هادی محمدی شد، مهاجم تراکتورسازی با خوشحالی بعد از گل به آلوز اشاره کرد و از هواداران تشویق کرد.

1797467

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 90+10 و زمانی که آخرین امید تراکتورسازی ارسال از کرنر بود، ریکاردو آلوز در میان سکوت آزاردهنده سکوها به گوشه زمین رفت تا توپ را وارد دروازه کند. TT ها امیدوار بودند این یک پاس فنی ستاره ای باشد که به نظر می رسید تراکتور را به روزهای خوب گذشته خود بازگرداند و این امید لحظاتی بعد محقق شد.