رکورد خارق العاده رونالدو: درود بر آقای گل تاریخ!


سرویس خبر شماره: 1982243
4 دسامبر 1402 در 11:40 ق.ظ.
481 امتیاز خبر

1نقطه نظر

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم نصر عنوان برترین گلزن لیگ های دسته اول تاریخ فوتبال را از آن خود کرد.

رکورد خارق العاده رونالدو: درود بر آقای گل تاریخ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو در دیدار شب گذشته النصر مقابل الاخدود بار دیگر ستاره بی چون و چرای تیمش لقب گرفت و موفق شد دو گل از سه گل این تیم را در این پیروزی به ثمر برساند.

ستاره پرتغالی در دقیقه 77 اولین گل را به ثمر رساند و تنها به سه دقیقه زمان نیاز داشت تا از اشتباه دروازه بان حریف استفاده کند و یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر برساند که بسیاری معتقدند باید نامزد بهترین گل فصل شود. . جایزه سال .

1958187

اما این گل برای او ارزشی نداشت فقط به این دلیل که فرصت دریافت جایزه بهترین گل سال را داشت. این بازیکن با گل دوم خود در دیدار شب گذشته موفق شد یکی از جذاب ترین رکوردهای دنیای فوتبال را به نام خود ثبت کند.

رونالدو با 517 گل زده حالا عنوان برترین گلزن لیگ های دسته اول تاریخ فوتبال را از آن خود کرده و توانست با 515 گل از جوزف بیکان و فرانس پوشکاش پیشی بگیرد.

1958191

ضمن اینکه این بازیکن با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، توانست آمار خود را در زمینه حضور گل در سال 2023 به عدد جذاب و باورنکردنی 61 گل برساند که شاید کمتر بازیکنان هم سن و سال خود به آن دست پیدا کنند. چنین ضبطی را ضبط کنید.

بسیاری بر این باورند که رونالدو پس از 30 سالگی آمار بسیار بهتری نسبت به قبل داشت. او پس از رسیدن به این سن، 478 بازی انجام داد، 404 گل به ثمر رساند و 92 پاس گل داد و نشان داد که سن او تاثیری در نبوغ خارق العاده و رکوردشکنی های پیاپی او نداشته است.

مجله اخبار فوتبال خارجی