ریاست جمهوری مستبد برزیل؛ آرژانتین را در لحظات پایانی متوقف کنید

لوکاس پاکوئتا و ریچاردسون در نیمه اول موفق شدند برزیل را با دو گل شکست دهند و برونو گیمار ارشس و ریچاردسون در نیمه دوم دوباره گلزنی کردند.
با این حال، بولیوی نیز در اوایل نیمه دوم این فرصت را داشت که نتیجه را به تساوی بکشاند و کار را برای تیم میهمان سخت کند، اما درخشش آلیسون بکر در دروازه و برخی مهارهای درخشان دروازه بان لیورپول باعث شد برزیل پیش بیفتد. این بازی.
در دیگر دیدار این گروه اما آرژانتین نتوانست سه امتیاز بازی با اکوادور را کسب کند که تا آخرین لحظات از حریف پیش بود.


سرویس خبر شماره: 1817290 |
10 فروردين 1401 ساعت 09:37 |
630 امتیاز خبر|

0نظرات

مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در منطقه آمریکای جنوبی به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برزیل شب گذشته در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل بولیوی موفق شد با نتیجه 0-4 از سد این تیم بگذرد.
به این ترتیب شاگردان تیته موفق شدند روند شکست ناپذیری خود را در این رقابت ها حفظ کنند و برتری خود را با اقتدار محکم کنند تا به عنوان تیم اول کونکاکاف راهی قطر شوند. با این حال، آنها هنوز باید بازی صعودی خود را مقابل آرژانتین انجام دهند، آرژانتینی که قبلاً در بازی بدنام نیمه نیمه رها شده بود.

داور این دیدار پس از تماشای صحنه روی صفحه، در وقت های تلف شده پنالتی را به سود آرژانتین اعلام کرد و در حالی که دروازه بان این تیم موفق شد این ضربه را مهار کند، والنسیا در ریباند توانست همان دروازه را باز کند. و بازی را در لحظات مرگ به تساوی بکشانند که دست آرژانتین در این بازی سه امتیازی است.

به این ترتیب برزیل با 45 امتیاز از 17 بازی به عنوان صدرنشین قطعی جام جهانی 2022 و آرژانتین با 39 امتیاز از همین تعداد بازی راهی قطر خواهند شد. اروگوئه و اکوادور به ترتیب سوم و چهارم شدند و مستقیماً به جام جهانی راه یافتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شاگردان لیونل اسکالونی در دقیقه 24 توسط آلوارز به گل رسیدند تا پیش بیفتند و برتری خود را در تمام طول مسابقه حفظ کنند، اما خطای هند تالیافیکو در لحظات پایانی با مداخله سیستم کمک ویدئویی برای داور رخ داد.