ریو فردیناند پیشنهاد می کند که زمان هری مگوایر ممکن است پس از تصمیم لوک شاو اریک تن هاگ به پایان برسد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد




https://thepeoplesperson.com/2023/01/01/rio-ferdinand-suggests-harry-maguires-time-could-be-up-after-erik-ten-hags-luke-shaw-decision-257316/ منبع:

اما پس از آن وجود دارد هری مگوایر، گران ترین مدافع جهان که به نظر می رسد جایگاه خود را زیر نظر هلندی از دست داده است.

او یک بازیکن ثابت زیر نظر اوله گونار سولسشر بود که علیرغم خطاهای بسیار زیاد، به بازی با او ادامه داد.

فصل کابوس های مگوایر ادامه دارد


اما بازیکن سابق لستر سیتی از یک جام جهانی عالی با سه شیرها لذت برد و یکی از معدود بازیکنانی بود که با افزایش شهرت از مسابقات بازگشت.

در منچستریونایتد، برای او خوب نبود. این سرمربی در انتخاب تیمش نشان می دهد که قرار نیست جزو دو، سه هاف میانی برتر تیمش باشد.

مدافع سابق یونایتد گفت: “بنابراین من به این فکر می کنم که اگر من جای او باشم، می گویم، من را جای دیگری پیدا کنید که بتوانم بروم و از فوتبالم لذت ببرم و مرتباً بازی کنم.” بی تی اسپورت (از طريق مترو).

اگر من هری مگوایر هستم، در حال حاضر به دنبال یک باشگاه جدید هستم، باید صادق باشم. دیدید که او برای انگلیس چه می کند، او برای انگلیس بی عیب و نقص است، او برای انگلیس بی عیب است. او نمایش های خوب و محکمی برای انگلیس به نمایش می گذارد.

اگر من هری مگوایر باشم، به دنبال یک باشگاه جدید خواهم بود. pic.twitter.com/O9w4RlFjKU


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


اریک تن هاگ با بازیکنانی که قبلاً عملکرد ضعیفی داشتند معجزه کرده است و بسیاری از آنها شروع به نشان دادن نشانه هایی از تحقق پتانسیل عظیم خود کردند.

اما بیماری به این معنی بود که او اولین بازی مقابل برنلی را از دست داد و از آن زمان به بعد، هموطن خود را از دست داد لوک شاو نقش مدافع میانی چپ را بر عهده گرفته است و تاکنون در هر دو بازی لیگ برتر بازی کرده است.

ریو فردیناند در مورد لوک شاو دیروز در CB انتخاب شد.

و در آن زمان به نظر می رسید که او با اعتماد به نفس بالا به شیاطین سرخ باز می گردد و دوان دوان به زمین می خورد.

با توجه به غیبت مارتینز، مدافع قهرمان جام جهانی، دیدن این موضوع برای مگوایر افتضاح است. اگر او هنوز نتواند اولین یازده نفر را تشکیل دهد، امید کمی وجود دارد که بتواند دو نفر مورد علاقه تن هاگ را در آینده جا به جا کند.

از آن زمان تا کنون، کاپیتان باشگاه مجبور بوده است به یک جایگاه روی نیمکت بسنده کند و تقریباً در هر بازی چند بازی کوتاه از روی نیمکت بگیرد.

مگوایر بار دیگر روی نیمکت رها شد و ریو فردیناند، اسطوره باشگاه یونایتد، اشاره کرد که دوران حضور این بازیکن 29 ساله در یونایتد ممکن است به پایان برسد و یک انتقال به نفع هر دو طرف باشد.

ریو پیشنهاد می کند که مگوایر باید ادامه دهد

اما سرمربی سابق آژاکس شبیه به هم نیست و پس از چند بازی ضعیف در اوایل فصل، ملی پوش انگلیسی جایگاه خود را به لیساندرو مارتینز از دست داد و رافائل واران