ریکاردو ساپینتو و ریکاردو آلوز، صادق تر از همیشه


سرویس خبر شماره: 1938405
29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:37 |
6K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار قبلی استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، تنش بین سرمربی استقلال و بازیکن تراکتورسازی به وجود آمد تا جایی که روزبه چشمی وارد عمل شد و از ریکاردو آلوز به دلیل مشاجره با سرمربی انتقاد کرد. از استقلال البته در آن دیدار و در پایان مسابقه که با برتری دو بر یک استقلالی ها به پایان رسید، ریکاردو آلوز برای پایان دادن به تنش به سمت سرمربی استقلال رفت.

ریکاردو ساپینتو نیز در اوایل بازی به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت و برخورد گرم و صمیمی با پاکو خامس داشت. در پایان بازی با وجود شکست 7-1 تراکتورسازی به یکدیگر خسته نباشید گفتند و برخلاف تنش های داخل زمین که منجر به اخراج آرش قدری و روزبه چشمی شد، خبری از تنش و درگیری نبود. . روی نیمکت و تماشاگران حاضر در ورزشگاه یک دیدار زیبا و جذاب را با موقعیت های فراوان و گل های فراوان دیدند. اما تماشاگران تراکتورسازی انتظار این نتیجه را نداشتند و قبل از اینکه رضا عادل با سوت او پایان بازی را اعلام کند ورزشگاه را ترک کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و ریکاردو آلوز، هافبک تاثیرگذار تراکتورسازی در جریان بازی دو تیم تعامل گرم و دوستانه ای داشتند.

ریکاردو ساپینتو و ریکاردو آلوز، صادق تر از همیشه

آلوز روز گذشته در ورزشگاه آزادی و قبل از شروع بازی از ساپینتو مجوز بازی گرفت و سرمربی استقلال با او تعامل گرم و صمیمانه ای داشت تا نشان دهد چیزی از سوءتفاهم های گذشته در ذهنش حفظ نشده است. .

1877210