ریکانی: پرسپولیس می دانست گلش آفساید است

کاپیتان آبادانی در خصوص نتیجه نگرفتن تیمشان در بازی های مساوی گفت: باید آن را به بدشانسی بسپارید. در دیدار با دروازه حریف صاحب موقعیت شد و گل زد. در بازی با استقلال با خطای پنالتی شکست خوردیم. انشاالله این بدبختی ها تمام شود و به اوج برگردیم.

وی در مورد اینکه آیا اشتباهات داوری را عمدی می دانست یا نه، پاسخ داد: نمی دانم عمدی بوده یا نه، اما این یک چیز واضح بود. چه کنیم و چگونه بازی کنیم؟

طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت پس از پایان بازی گفت: باید از هواداران تشکر کنیم. آنها 90 دقیقه زحمت کشیدند، تلاش کردند و تیم را تشویق کردند. اما ما نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. انشاالله بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.

کاپیتان صنعت نفت گفت: تعطیلی یا نبودن تیم مهم نیست و باید تا پایان فصل با این بازیکنان بجنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

ریکانی: پرسپولیس می دانست گلش آفساید است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال صنعت نفت با وجود برتری یک گل مقابل پرسپولیس، در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

وی همچنین درباره اعتراض به داور گفت: وقتی قبل از بازی صحبت می کنند و می گویند داور به ما پنالتی بدهکار است. آنها با توپی که می دانستند 100 درصد آفساید است گل زدند اما کمک داور آن را آفساید نکرد.

ریکانی درباره اینکه آیا صنعت نفت با این وضعیت در لیگ برتر می ماند یا خیر، گفت: 100 درصد تیم ما در لیگ برتر می ماند. چون ما هوادارانی پشت تیم داریم. مثل سال های قبل ثابت کردند. تا آخرین لحظه می جنگیم. کل تیم امیدوار به ماندن در لیگ برتر است و به هواداران قول می دهیم که می مانیم. الان یازده مسابقه از جمله یازده فینال باقی مانده است و انشاالله بتوانیم به عقب برسیم.


سرویس خبر شماره: 1869405
19 فوریه 1401 @ 21:51 |
29.1 هزار امتیاز خبر|

29نقطه نظر

چه کسی مسئول این قضاوت است؟

وی در نهایت در خصوص اینکه هواداران آبادانی فکر می کنند تیم در سطح لیگ برتر بسته نشده است، پاسخ داد: این مشکل تمام شده و ما باختیم و بهانه خواهیم یافت. حالا تیم بسته باشد یا نباشد فرقی نمی کند و باید تا پایان فصل با این بازیکنان بجنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم. حالا چه کار می توانیم بکنیم؟ امیدوارم بتوانیم با جان و دل بجنگیم و سهمیه خوزستان را حفظ کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گفت: دیگر چه کنیم؟ به چه کسی بگوییم؟ وقتی این اتفاق می افتد و ما در انتهای جدول هستیم، چه کسی باید به این افراد پاسخ دهد؟