زارع: همه جای ایران ملوان ها می خواهند صعود کنند

وی درباره آرزوی دیرینه انزلی ها برای صعود به ملوان توضیح داد: به هر جای ایران که می رویم برای ما آرزوی موفقیت و صعود به لیگ برتر دارند. همینطور مردم شهر و استان ما. ما هشت فینال داریم و به هیچ وجه عقب نخواهیم نشست و ادامه دارد و هیچ چیز تمام نشده است. هفته آینده بازی حساس و مهمی داریم سپس تا جشن قهرمانی به سراغ بازی های بعدی می رویم.


سرویس خبر شماره: 1821432 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 00:46 |
283 |

0نظرات

فقط هشت دقیقه بازی مسی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مازیار زارع، سرمربی ملوان بندرانزلی پس از تساوی تیمش مقابل مس، درباره این بازی گفت: فکر می کنم این بازی حاشیه خاصی نداشت. به چشمان دروازه بان ما لیزر زدند و من به داور تذکر دادم و او هم تذکر داد. هواداران آمدند و لذت بردند و فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. به جز هشت دقیقه پایانی بازی که تمرکز نداشتیم، فکر می کنم در طول بازی با تمرکز بازی کردیم و به تیم مس فرصت ندادیم. ما دو موقعیت طولانی داشتیم. در هشت دقیقه آخر چون میزبان بودند و طبیعی بود فشار بیاورند، ارسال کردند اما فرصت خاصی به خودمان ندادیم.

زارع در نهایت با انتقاد از اسکوچیچ گفت: یک تیم موفق تحت فشار است و این کاملا طبیعی است. ما در لیگ برتر و لیگ یک احساس کردیم و هر تیمی که خوب کار کند تحت فشار است و این در فوتبال ایران طبیعی است. بعید میدونم خیلی موثر باشه و مطمئن باشید اگه تمرکز کنیم صعود میکنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مربی ملوان می گوید هنوز چیزی برای او و شاگردانش تمام نشده است.

مازیار زارع در خصوص حمایت ملوان گفت: از ابتدای فصل به صورت حرفه ای پیشرفت کرده ایم و امیدوارم با صعود به لیگ برتر مزد زحماتمان را بگیریم. مطمئنم اگر در فوتبال همه چیز سر جای خودش باشد، یک موفقیت خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مدیریتی ملوان در فصل آینده گفت: الان هیچ اتفاقی نیفتاده و دوست ندارم در مورد اتفاقاتی که نیفتاده صحبت کنم، 8 فینال پیش رو داریم و اگر بخواهیم درباره اتفاقاتی که نیفتاده صحبت کنیم. الان اتفاق افتاده است، انشاءالله این کاملاً منصفانه نیست، وقتی قهرمان شدیم در مورد حمایت صحبت خواهیم کرد.

سرمربی ملوان درباره تیم ملی در جام جهانی گفت: فکر می کنم تیمی نمی شویم و با گل جلو می رویم. کوهنوردی دور از دسترس نیست. با شناختی که از دراگان و بچه های تیم ملی دارم، صعود دور از دسترس نیست.