زانتی: لیگ قهرمانان فرصتی برای اینتر برای پیشرفت است

نایب رئیس اینتر گفت دو بازی جذاب مقابل بنفیکا خواهد بود و او امیدوار است تیمش در شرایط عالی به آنجا برسند.

زانتی: لیگ قهرمانان فرصتی برای اینتر برای پیشرفت است

نایب رئیس اینتر درباره نتایج سینوسی تیمش در سری آ نیز گفت: ما روی این مشکل کار می کنیم، اولین بار نیست که این اتفاق برای ما می افتد، به خصوص در بازی های بیرونی. ما در مورد آن با مربی و بازیکنان صحبت می کنیم. در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار جذاب برگزار می شود و امیدواریم در شرایط عالی به آنجا برسیم.

1674017

با این حال زانتی مطمئناً به دلیل عدم مبارزه با میلان ناامید نیست و می گوید: “دربی فعلا برگزار نمی شود، چرا که شهر در این مواقع خوابش نمی برد.” اما ممکن است در نیمه نهایی این اتفاق بیفتد. سه تیم ایتالیایی در مرحله یک چهارم نهایی هستند. به هر حال این سوال یک واقعیت بسیار مهم برای فوتبال ماست.

وی درباره بنفیکا نیز گفت: آنها تیم سرسختی هستند و در لیگ قهرمانان و لیگ پرتغال عملکرد خوبی داشتند. بنفیکا بازیکنان باکیفیتی دارد، ما به بهترین شکل ممکن برای مسابقات آماده خواهیم شد. لیگ قهرمانان یک رقابت است که از جزئیات تشکیل شده است، به انگیزه و قدرت ذهنی نیاز دارد.


سرویس خبر شماره: 1896251
Mar 26, 1401 @ 5:04 PM
463 امتیاز خبر

0نقطه نظر

وی در پایان در خصوص غیبت اوتامندی در بازی با اینتر گفت: قبول دارم که بازیکن مهمی است و این را در جام جهانی نشان داد. او شخصیت و تجربه زیادی دارد و نبود او ضایعه بزرگی برای آنها خواهد بود. این می تواند برای ما یک مزیت باشد اما باید مراقب باشیم و روی بقیه بازیکنان این تیم تمرکز کنیم. آنها کیفیت دارند و مطمئناً ما به بهترین شکل برای این دیدار آماده خواهیم شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر پس از مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا گفت: قرعه های بدتری هم بوده است و این شکی نیست. اما دقیقا به همین دلیل، اینتر آگاه است که فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت بیشتر در لیگ قهرمانان دارد.

زانتی با اشاره به مهم ترین تقابل دو تیم یعنی فینال جام قهرمانان 1965 گفت: این بازی یادآور تاریخ باشگاه ما و یکی از روزهای تاریخی اینتر است. من این افتخار را داشتم که با فستی، سوارز و مازولا زیاد صحبت کنم. آنها در مورد این فینال خیلی به من گفتند.