زاهدی 7 گل رایگان برای پرسپولیس زد!


سرویس خبر شماره: 2005013
8 مارس 1402 در 01:03
2.6 هزار |

1نقطه نظر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از فسخ قرارداد شهاب زاهدی با این باشگاه در ازای پرداختی خبر داد.

زاهدی 7 گل رایگان برای پرسپولیس زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهاب زاهدی که تابستان گذشته به پرسپولیس پیوست، امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و قراردادش را لغو کرد تا برای ادامه فوتبال به ژاپن برود.

رضا درویش عصر امروز در گفتگو با برنامه تاپ فوتبال درباره جدایی زاهدی توضیح داد: آقای شهاب زاهدی در 2-3 هفته اخیر خیلی رفت و آمد داشتند و می خواستند قرارداد را فسخ کنند. همچنین شاهد بودیم که در دو دیدار اخیری که انجام داد، از نظر روحی برای مسابقات آماده نبود. همانطور که می بینید او نتوانست از موقعیت های خوب استفاده کند و گفت از نظر روحی آماده نیست و می خواهد برود.

او ادامه داد: امروز سرمربی تیم با من تماس گرفت و به من گفت وقتی بازیکنی دلش با ما نیست و چند جلسه است که سر تمرین نیامده و می گوید می خواهد برود، بهتر است برود. شما هم قبول دارید که در دو بازی اخیر زاهدی موقعیت های خوبی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. تمرکز لازم را نداشت. حتی سرمربی تیم گفت مشکلی وجود ندارد و در مسابقه این اتفاق می افتد اما گفت تمرکزی برای ادامه فعالیت ندارم و شرایطی برایم ایجاد شد که باید بروم. به همین دلیل سرمربی تیم امروز گفت وقتی بازیکنی در جمع ما نیست باید برود.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا بند فسخ در قرارداد زاهدی لحاظ شده است؟ نه، آمدند و به باشگاه کمک کردند. مبلغ نسبتاً هنگفتی از باشگاه آمد، اما ما به دنبال این مبلغ نبودیم و می خواستیم در خدمت آنها باشیم و از آنها استفاده کنیم، اما وقتی بازیکن تمرکز لازم را ندارد و نمی تواند به تیم خدمت کند، مدیر مربی این را گفت. . بهتر است دست از همکاری بردارید و برید، شاید موقعیت بهتری به او پیشنهاد شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مبلغ پرداختی زاهدی برای جدایی از این تیم گفت: قراردادی بین باشگاه و او انجام شد و شاید آنها علاقه ای به صحبت در این باره نداشته باشند، اما ممکن است چندین برابر مبلغی که گرفته بود باشگاه را پس داده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور زاهدی در نیم فصل در پرسپولیس با این شرایط آزاد شد یا خیر، پاسخ داد: بیش از آزاد.

مجله اخبار فوتبال داخلی