زلاتان: برگشتم تا ثابت کنم منتقدانم اشتباه می کنند

این مهاجم میلان در نشست خبری حاضر شد و با خبرنگاران صحبت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد که در ادامه می خوانیم:

* پیشنهادهای زیادی دارم اما نمی خواهم به آن فکر کنم زیرا در حال حاضر خودم را به عنوان یک بازیکن می بینم. همه درباره شرایطم از من سوال می پرسند، اما شما باید همین سوال را از بازیکنان 20 ساله بپرسید، چون من هنوز با آنها بازی می کنم.

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، مانند همیشه باهوش و جاه طلب است.

زلاتان: برگشتم تا ثابت کنم منتقدانم اشتباه می کنند

و در تمام مدت، رکورد شکستن را ادامه دادی.

وی در گفتگو با خبرنگاران در مورد بازگشتش به تیم ملی سوئد گفت: “من اینجا هستم تا تغییری ایجاد کنم. وگرنه هرگز اینجا نبودم. نمی خواهم در مورد سنم صحبت کنم.” باید انجام دهم و می‌خواهم به همه کسانی که فکر می‌کردند اشتباه می‌کردم ثابت کنم.”

سوئد بازی سختی مقابل بلژیک دارد.


سرویس خبر شماره: 1897004
آوریل 02, 1402 در 1:45 ب.ظ
287 امتیاز خبر

0نقطه نظر

* هرگز. من تسلیم نمی شوم. چالش ها به من آدرنالین می دهند. حتی شما روزنامه نگاران از جوانی مدام برای من می نوشتید و می گفتید من خیلی متفاوت و خودخواه هستم. تو کمکم کردی. من همیشه می خواستم ثابت کنم که شکاکانم اشتباه می کنند.

آیا شما را در یورو 2024 خواهیم دید؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیموویچ به تیم ملی سوئد بازگشته و آماده است تا به این تیم برای حضور در یورو 2024 کمک کند.

اگرچه او در چند ماه گذشته به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است، اما همچنان همان میل را برای درخشش در زمین دارد و هرگز راضی، خوشحال یا خسته به نظر نمی رسد.

خیلی ها توقع داشتند که بعد از عمل به وعده هایت و قهرمان شدن میلان خداحافظی کنی. آیا این قهرمانی برای شما کافی نبود؟

گفتی هنوز برای آینده خود تصمیم نگرفته ای، اما ایفای نقش مهمی در میلان، ایتالیا یا حتی در تیم ملی سوئد می تواند بسیار جذاب باشد.

و هرگز به تسلیم شدن فکر نکردی؟

شما الان در 41 سالگی در تیم ملی هستید، طبیعی است که در مورد سنت سوال بپرسید.

* آنها تیم خوبی هستند. گروه سختی داریم. حضور لوکاکو در این بازی چه معنایی دارد؟ هیچ چی. این یک بازی معمولی است.

در عوض، مثل همیشه، راه سخت تری را انتخاب کردید. شما زانوی خود را عمل کرده اید و مدت زیادی از میادین دور بوده اید.
* در 14 ماه سه عمل جراحی انجام دادم. زمانی بود که زانویم بهبود نمی یافت. من در تونلی بودم که در انتهای آن هیچ نوری وجود نداشت. سپس ناگهان همه چیز بهتر و بهتر شد.

* هنوز برای پاسخ به این سوال زود است. سعی می کنم هر روز زندگی کنم و در زمان حال بمانم. حتی اگر من همه چیز باشم: گذشته، حال و آینده.



مجله اخبار فوتبال خارجی

* دیروز داشتم با تیم شام می خوردم و به پسرها نگاه کردم و گفتم شما فکر می کنید من احمق هستم وگرنه با این سن اینجا چه کار می کنم؟ اما متوجه خواهید شد که زمان و زندگی چقدر زود می گذرد. حتی وقتی تقریباً 40 ساله هستید، می ترسید بازی را متوقف کنید. من به شما می گویم که از آنچه دارید لذت ببرید.

* من مسن ترین گلزن سری آ شدم اما رکورد نمی خواهم چون سنم بالاست. من رکوردها را می خواهم چون برای من هستند. همیشه سوالاتی در مورد سن من وجود داشته است.

1834537

* قهرمان شدن و سپس ترک میلان بسیار آسان است. انجام آن بسیار بسیار آسان بود.