زلاتان رونالدو، نیمار، بنزما و سایر ستاره ها را مسخره کرد. برخی از بازیکنان برای پول درآوردن نیاز دارند/ شما را باید به خاطر استعدادتان یاد کرد نه درآمدتان!

زلاتان ابراهیموویچ از بازیکنانی که تابستان گذشته به لیگ حرفه‌ای عربستان پیوسته‌اند انتقاد کرده و انگیزه‌های انتقال آنها به این کشور حاشیه خلیج فارس را زیر سوال برده است. انتقال کریستیانو رونالدو به النصر در ژانویه گذشته، کاتالیزوری بود که برخی از بزرگترین ستاره های فوتبال را در ماه های اخیر در معاملات بزرگ به لیگ عربستان جذب کرد، از جمله نیمار، سادیو مانه و انگولو کانته.

ابراهیموویچ فاش کرد که در پایان دوران حرفه ای خود از عربستان سعودی و چین پیشنهاداتی دریافت کرده است، اما به دلیل میراث فوتبالی اش همه آنها را رد کرده است. این بزرگ سوئدی که در ماه ژوئن بازنشسته شد، در برنامه بدون سانسور پیر مورگان گفت: “من از چین هم پیشنهاد داشتم. از عربستان سعودی هم پیشنهاد داشتم، اما واقعیت این است: دنبال چه هستید؟ اهدافتان چیست؟ من قبل از شروع گفتم، برخی از بازیکنان باید کار خود را در صحنه بزرگ به پایان برسانند، زیرا این هدف نهایی حرفه آنهاست. شما باید از شما بخاطر استعدادتان یاد کنید، نه برای درآمدتان. ما به خاطر آن شناخته شده‌ایم، استعداد ماست، و این چیزی است که می‌خواهیم به خاطر آن به یاد بیاوریم.”

زلاتان افزود که می‌داند چرا بازیکنانی که موفقیت مالی کمتری را در طول دوران حرفه‌ای خود تجربه کرده‌اند، می‌خواهند به لیگ حرفه‌ای عربستان بپیوندند. برخی از بازیکنان به موقعیتی نیاز داشتند که بتوانند پول زیادی به دست آورند زیرا به اندازه کافی درآمد نداشتند.

تیم‌های لیگ‌های حرفه‌ای عربستان در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک به یک میلیارد دلار برای بازیکنان هزینه کردند و چهار تیم برتر عربستانی اکنون در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: جملات خاص و شگفت انگیز زلاتان ابراهیموویچ، شوخ و مغرور/من یک فراری هستم; گواردیولا باید فیات بخرد!/ جام جهانی بدون من دیدنی نیست

سرویس اخبار فوتبال خارجی