زلاتان: می‌خواهم برای تیم ملی بازی کنم

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم کهنه کار سوئدی قصد خداحافظی از این تیم را ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی سوئد شب گذشته در دیدار نهایی مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف لهستان رفت و در این مسابقات با نتیجه 0-2 شکست خورد.
زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 79 بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد اما نتوانست به تیم ملی کشورش کمک کند تا نتیجه را تغییر دهد و راه را برای حضور در جام جهانی هموار کند.
ستاره میلان پس از بازی به خبرنگاران گفت: گاهی اوقات توپ ها وارد دروازه می شوند و گاهی اوقات هر کاری انجام می دهید هیچ توپی تبدیل به گل نمی شود آنها موقعیت هایی داشتند و ما آنها را خلق کردیم اما بازی امروز با تساوی دنبال شد.
او گفت: “نه، فکر نمی کنم بتوانم بیشتر بازی کنم.” برنامه این بود که ببینم اوضاع چطور پیش می‌رود و آیا لازم است در بازی حضور داشته باشم یا خیر.
زلاتان ابراهیموویچ حالا باید بدون گلزنی در جام جهانی از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما به نظر می رسد تصمیم خود را برای خداحافظی از تیم ملی سوئد نداشته است.
او گفت: “من می خواهم تا زمانی که ممکن است در زمین باشم.” اگر اندرسون (کاپیتان تیم ملی سوئد) را زودتر دیده بودم، شرایط کاملا متفاوت بود و خیلی زودتر برمی گشتم. من این را به او نگفتم، اما کاش زودتر او را می دیدم.
با این حال، او مطمئن نیست که در تیم یورو 2024 حضور داشته باشد یا خیر: “فکر می کنم هنوز تا این بازی راه زیادی باقی مانده است و نمی دانم که آیا در آن زمان هنوز فوتبال بازی می کنم یا نه. ما باید ببینید در این مدت چه اتفاقی می‌افتد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی