زلزله دوباره با لوکادیا پرسپولیس

حمید درخشان درباره وضعیت تیم پرسپولیس پس از شش هفته رقابت های لیگ برتر گفت: سرخپوشان در این فصل شرایط بسیار خوبی دارند و با کمک هایی که انجام دادند و به خصوص امضای قرارداد با لوکادیا به تیمی کامل و منحصر به فرد تبدیل شدند. فکر می کنم هواداران پرسپولیس و خود بازیکنان هیچ ترسی جز قهرمانی ندارند.

درخشان در پایان درباره داوری لیگ تا اینجای کار حاشیه ای بیان کرد: اشتباهات داوری تا کنون موثر بوده و به نظر من داوران آنقدر که فوتبال ما رشد کرده و حرفه ای شده رشد نکرده اند. به نظر من این سوال ایده آل نیست و اگر با این دستور جلو برویم سخت می شود. فوتبال ما کند پیش می رود اما داوران باعث این کندی می شوند و اصلا خوب نیست. داوران برای پیگیری فوتبال باید به روز شوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بعد از 6 هفته حضور در لیگ چه تیم هایی را می توان مدعی قهرمانی دانست، گفت: هنوز صحبت در مورد مدعیان زود است و باید تیم های مدعی را از نهم آنالیز کرد. هفته اگرچه تیم هایی مانند استقلال و سپاهان و همچنین پرسپولیس جزو مدعیان قهرمانی هستند، اما سپاهان و استقلال همچنان با هم هماهنگ نیستند و برخلاف پرسپولیس، فوتبال فوق العاده ای ارائه نمی دهند. به جز پرسپولیس، تیم های دیگری هنوز در قاوره به عنوان مدعی ظاهر نشده اند.

درخشان در ادامه به عملکرد لوکادیا اشاره کرد و گفت: این مهاجم هلندی ثابت کرده که 6 گل مهاجم و گلزن است که در 3 بازی 4 گل به ثمر رسانده، نشان از گلزنی او دارد. لوکادیا در چند فصل گذشته در خط حمله مشکل پرسپولیس را حل کرده و با اضافه شدن دیابات آن خط حمله مرگبار می شود و خدا به همه تیم هایی که توان تحمل پرسپولیس را ندارند بیامرزد.

وی افزود: با آمدن بازیکنانی مانند بیرانوند، پورعلیگنجی، لوکادیا و صادقی، تیم گل محمدی دفاع و حمله بسیار قوی در پرسپولیس به نمایش گذاشت و فکر می کنم با آمادگی دیاباته، شیاطین سرخ به همان پرسپولیسی تبدیل شوند که هواداران بوده اند. در انتظار