زمانی که ستاره تیم ملی پرسپولیس فروشنده در مغازه بود!

پنهان کاری ناشی از مثبت شدن تست دوپینگ زاهدی را مجبور کرد تا مدت ها از فوتبال دور بماند و حتی برای امرار معاش مجبور به کار در لباس فروشی در پاساژ گلادیس تهران شد و از این طریق امرار معاش می کند. زاهدی که راهی فوتبال اروپا و لیگ ایسلند شده بود، پس از درخشش در لیگ این کشور، از باشگاه سامسونگ کره جنوبی پیشنهاد دریافت کرد و حتی با این تیم به توافق رسید اما به دلیل حادثه دوپینگ توانست. در لیگ کره بازی نکنیم

اولین خرید پرسپولیس یک مهاجم ملی پوش بود و شهاب زاهدی پس از چندین سال حضور در اروپا به پرسپولیس بازگشت. زاهدی که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به تیم ملی رسیده است، به دلیل یک اتفاق در اوایل فوتبالش با شرایط سختی مواجه شد.

روزهای سخت شهاب بالاخره به پایان رسید و او به فوتبال بازگشت. بازگشتی قدرتمندتر که او را به تیم محبوبش بازگرداند و البته اکنون در تیم ملی حضور دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ماجرا از بازی گلغر و پرسپولیس در جام حذفی شروع شد؛ پس از این دیدار که در تاریخ 15 آذر 1392 بود، تست دوپینگ شهاب زاهدی مثبت شد. کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال در اواخر اسفند ماه سال 1392 زاهدی را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه به مدت دو سال از فعالیت رسمی فوتبال محروم کرد تا او روزهای سختی را برای بازگشت به فوتبال پشت سر بگذارد.