زمان برگزاری اردوی ایران در آستانه اردوی تیم ملی اعلام شد

بر این اساس ملی پوشان دعوت شده به تیم ملی ایران در روز 23 آبان در اردو حاضر می شوند و زیر نظر کارلوس کی روش و دستیارانش تمرین می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین بازی تیم ایران در جام جهانی 2022 قطر 9 آبان برابر انگلیس خواهد بود که دراگان اسکوچیچ در زمان هدایت تیم ملی قصد داشت اردوی خود را 10 روز مانده به این بازی آغاز کند. اما حالا با حضور کارلوس کی روش در ایران این برنامه تغییر کرده است.

طبق اعلام رسمی کمیته برگزاری سازمان لیگ، دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال از جمله دیدار استقلال و پرسپولیس در تاریخ 22 آبان ماه برگزار می شود و بلافاصله پس از این دیدارها، ملی پوشان ایران اردوی تیم قبل از جام جهانی آغاز خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1844821
30 سپتامبر 1401 در 11:37 ب.ظ
6.3 هزار |

2نقطه نظر

کی روش زودتر از اسکوچیچ تیم را به اردو می برد.

سرمربی تیم ملی ایران قرار است زودتر از موعد مقرر شاگردانش را به اردوی جام جهانی 2022 ببرد.

زمان برگزاری اردوی ایران در آستانه اردوی تیم ملی اعلام شد

اسکوچیچ قصد داشت اردو را قبل از جام جهانی در 20 نوامبر 1401 آغاز کند، اما کارلوس کی روش یک هفته زودتر این کار را انجام می دهد و به همین دلیل سازمان لیگ زمان کمتری برای برگزاری مسابقات خواهد داشت.

روند اضافه شدن بازیکنان لژیونر به تیم ملی نیز 4 تا 5 روز پس از ملی پوشان انجام می شود و حداکثر تا یک هفته مانده به اولین بازی ایران در جام جهانی 2022، تمرینات با حضور تمامی بازیکنان مد نظر پیگیری می شود. . توسط کارلوس کی روش



مجله اخبار فوتبال داخلی