زمان برگزاری دربی 99 مشخص شد

طبق اعلام رسمی کمیته برگزاری سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در تاریخ 13 آبان ماه 1401 برگزار و پس از آن بازیکنان داخلی راهی اردو خواهند شد.

بنابراین در صورتی که در برنامه آماده سازی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی 2022 تغییری ایجاد نشود و حالت بازی تدارکاتی خارج از برنامه قبلی در نظر گرفته نشود، مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر با احتساب دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس. در دربی 99، روز سیزدهم این بازی در ماه نوامبر خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در حالی که سازمان لیگ تنها روز گذشته برنامه هفته های هفتم و هشتم لیگ برتر را اعلام کرد، حالا سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده است که در فاصله 6 هفته مانده به آخرین اردوی تیم ملی در سال جاری برگزار می شود. جام جهانی و پس از پایان مسابقات هفته دوازدهم تعطیل خواهد شد.

طبق اعلام این مقام سازمان لیگ، کارلوس کی روش تا کنون با برگزاری مسابقات تا 22 آبان موافقت کرده است و تا آن زمان سازمان لیگ اجازه برگزاری 6 هفته دیگر لیگ برتر را دارد.

سازمان لیگ در نظر دارد هفته دوازدهم لیگ برتر را با احتساب دربی قبل از اردوی تیم ملی ایران برگزار کند.

زمان برگزاری دربی 99 مشخص شد

زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود، قرار بود لیگ برتر 10 روز قبل از اولین بازی ایران در جام جهانی در قطر در 29 آبان تعطیل شود و بازیکنان به اردو بروند، اما حالا طبق برنامه کارلوس کی روش، لیگ برتر لیگ برتر خواهد بود. تا 13 آبان ادامه دارد، باید بدانید که در مدت باقی مانده، 6 هفته با احتساب شهر 99 پایتخت تکمیل می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ برتر ایران با وقفه 6 هفته ای به دلیل برگزاری اولین اردوی تیم ملی با سرمربیگری کارلوس کی روش و قرار است آخرین اردوی قبل از جام حذفی پس از جام حذفی باشد. 6 هفته دیگر جام جهانی 2022 قطر برگزار می شود و در این بین باید طبق برنامه بازی مهم استقلال و پرسپولیس برگزار شود.


سرویس خبر شماره: 1844817
30 سپتامبر 1401 @ 10:54 ب.ظ
14.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

استقلال – پرسپولیس قبل از جام جهانی;