زمان حضور تیم ملی استقلال در تمرین مشخص شد

باید ذکر شود؛ طبق قوانین فیفا، بازیکنان ملی پوش این امکان را دارند که پس از خروج از این مسابقات (جام جهانی) یک هفته استراحت کنند و سپس به تمرینات باشگاهی برگردند، اما ظاهرا بازیکنان استقلال که در این مقطع از رقابت ها بازی چندانی نداشته اند، تصمیم گرفتند. شنبه و برای هماهنگی هر چه بیشتر باید با سایر بازیکنان تیم خود در محل تمرین حاضر شوند.

در این مدت یک نیمه مقابل انگلیس و 23 دقیقه مقابل ولز، سید حسین حسینی 70 دقیقه مقابل انگلیس و 90 دقیقه با ولز و ابوالفضل جلالی 19 دقیقه مقابل آمریکا بازی کردند.

تمرینات تیم استقلال در روزهای اخیر پس از آغاز دور جدید این تمرینات بدون حضور ملی پوشان انجام شده است.

سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی ملی پوشان استقلال بودند که پس از دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در بازی سوپرجام به اردوی تیم ملی پیوستند. این سه بازیکن که در این مدت در اردوی تیم ملی حضور داشتند با کاروان تیم ملی به تهران بازمی گردند و پس از 48 ساعت استراحت در روزهای پنجشنبه و جمعه تمرینات خود را با هم تیمی های خود از روز شنبه آغاز می کنند. علاوه بر این، این سه نفر امروز در دوحه یک تمرین ریکاوری سبک انجام دادند و برای آن تحت فشار زیادی نبودند.

لازم به ذکر است؛ بازی بعدی استقلال در چارچوب مسابقات لیگ برتر روز سه شنبه 8 آذرماه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که دوازدهمین بازی مقابل استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال