زمین خوردن پرسپولیس برای جدال جنجالی سپاهان


سرویس خبر شماره: 1870750
27 فوریه 1401 در 05:18 ب.ظ
1.4K |

2نقطه نظر

پرسپولیس پس از باخت مقابل هوادار حالا یک روز استراحت می کند تا برای بازی بعدی خود مقابل سپاهان آماده شود.

زمین خوردن پرسپولیس برای جدال جنجالی سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس فاصله امتیازی که در نیم فصل با سایر رقبا ایجاد کرده بود را به طور کامل از دست داده و حتی به رده دوم جدول سقوط کرده است، بنابراین کار برای کسب عنوان قهرمانی برای این تیم سخت تر خواهد شد. اما پس از جنجال های اخیر اعضای این تیم، یحیی گل محمدی حالا تیمش را برای دیداری حساس و سخت مقابل سپاهان در کوی آماده می کند.

پرسپولیس یک روز پس از باخت مقابل هوادار تهران و پس از پیروزی پرگل در دیدار تدارکاتی مقابل ویستاتوربین تهران استراحت کرد و حالا تمرینات خود را برای حضور در اصفهان و رویارویی با سپاهان از سر گرفته است.

1802429
یحیی گل محمدی پس از گلایه های هنگفتی که اخیرا داشت، حالا آماده است تا در فاصله باقی مانده با سپاهان دیدار کند و تیمش را برای یک برد بزرگ آماده کند. او کاملا آگاه است که برد مقابل سپاهان در جام حذفی یک برد بزرگ برای او خواهد بود. بردی که حتی می تواند قهرمانی لیگ برتر را هم به ارمغان بیاورد و نتیجه یک شکست هم وضعیت معکوس را رقم بزند.
1802428
شیخ دیاباته که در جریان بازی با هواداران از ناحیه سر دچار شکستگی شده بود، بانداژ خود را برداشته است اما آثار این آسیب دیدگی همچنان بر روی شقیقه او مشهود است. با این حال او آماده است تا در دیدار با سپاهان تیمش را همراهی کند و خوشبختانه خبری از مصدومیت های سریالی گذشته نیست.
1802432
پریرا، مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس نیز در مقابل هواداران تهرانی امتیاز گرفت و در دیدار مقابل ویستا توربین مهارت گلزنی خود را به نمایش گذاشت. آیا برای غلبه بر حریف سرسخت و قدرتمند با شگفتی بزرگ سپاهان یحیی روبرو خواهد شد؟
1802430
بیرانوند در حضور کوتاه خود در دور قبل جام حذفی تنها توانست توانایی بالای خود را در ضربات پنالتی نشان دهد. او این بار با مهاجمان قدرتمند سپاهان به تمرکز و توانایی بیشتری نیاز دارد تا در تیمش ستاره شود. مقایسه او با پیامی که در تیم ملی ذخیره حضور داشت و این روزها به عنوان ستاره سپاهان ظاهر شده، جالب خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان یحیی گل محمدی در سومین روز اسفندماه در اصفهان باید در دیداری سخت به مصاف سپاهان بروند و گامی دیگر به سوی قهرمانی در این رقابت ها بردارند.