زنان درس آزادی دادند!


سرویس خبر شماره: 2048057
22 ژوئن 1403 در 11:04 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

با جبران شعارهای برخی هواداران مرد؛

در روزی که بازیکنان تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی با شعارهای هواداران مرد مواجه شدند، بانوان حاضر در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی ماتیلد به تشویق ملی پوشان پرداختند.

زنان درس آزادی دادند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور برخی از هواداران در ورزشگاه در پایان دیدار مقابل ازبکستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید و ایران در گروه پنجم مرحله دوم مقدماتی 2026 صدرنشین شد، باور نکردنی است. جام جهانی شروع کردند به سر دادن شعار “بی غیرت بی غیرت” علیه بازیکنان. ملی پوشان برای تشکر به سراغ آنها رفتند.

این رفتار برخی از هواداران باعث شد ستاره های تیم ملی که از این رفتار متعجب شده بودند دقایقی را در میانه میدان بمانند اما پس از مدتی دسته جمعی به سمت جنوب ورزشگاه رفتند. زنان در طبقه دوم منتظر آنها بودند. داشتند می کشتند.

زمانی که ملی پوشان به سمت سکوهای هواداران بانوان رفتند، بعد از برخورد عجیبی که در سکوهای مردان با آنها شد، تشویق های آنها یک ثانیه بیشتر شد و به تشویق ملی پوشان پرداختند.

2042673

به نظر می رسد فندم در جامعه فوتبال ایران معنای دیگری دارد و بخشی از این جامعه تمایلی به حمایت از تیم و بازیکنان محبوب خود در روزهای سخت ندارند. البته در دیدار مقابل ازبکستان تیم ملی با کسب یک تساوی توانست برتری خود را حفظ کند و همین مشکل شعارها علیه بازیکنان را عجیب تر می کند.

اما در روزی که ورزشگاه آزادی در دیداری مهم توانست به عنوان تیم اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی راه یابد، هواداران زن به برخی از هوادارانی که علیه ملی پوشان شعار می دادند، درس هواداری و معرفت دادند. قهرمانی. بازیکنان تیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی