زننده آخرین گل پرسپولیس در دربی؛ قربانی جام جهانی!

شاید اگر پرسپولیس آن روز هوشمندانه عمل می کرد گل علی نعمتی 3 امتیازی و ماندگارتر بود اما… با این وجود علی نعمتی و پرسپولیس به رتبه دوم بسنده کردند و استقلال قهرمان شد.

زننده آخرین گل پرسپولیس در دربی؛  قربانی جام جهانی!

زننده آخرین گل پرسپولیس در دربی پایتخت هنوز نقش خود را در این تیم نمی داند! علی نعمتی در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیگ پرسپولیس بود و به عنوان مدافع گل های مهمی از جمله گل مقابل استقلال به ثمر رساند.

گل محمدی در این فصل روی بازگشت علی نعمتی و وحید امیری به میادین برای بازی در پست دفاع چپ حساب می کند و هر دو بازیکن در یازده هفته گذشته در بال چپ خط دفاعی قرمزها نقش آفرینی کرده اند. با این وجود وحید امیری به خاطر ملی پوشی و حضور در جام جهانی و با وجود عدم آمادگی، جای علی نعمتی را در دفاع چپ گرفت!

وحید امیری که مدت ها پس از عمل دیسک کمر نتوانسته بود برای پرسپولیس بازی کند، سرانجام در ورزشگاه آزادی این طلسم را شکست و با مس رفسنجان دیدار کرد. این ملی پوش در این بازی از ابتدا در لیست پرسپولیس قرار گرفت و کمک کرد تیمش با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد. او 85 دقیقه در زمین دوام آورد و سپس جای خود را به علی نعمتی داد. شاید وحید امیری هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده و از ستاره فصول گذشته پرسپولیس و تیم ملی فاصله زیادی دارد اما شنیده ایم که قرار است با توصیه کارلوس کی روش روی فیکس بازی کند. .

علی نعمتی تجربه شیرینی از آخرین دربی دارد و باید دید قربانی جام جهانی (!) می تواند در هفته دوازدهم مقابل استقلال به میدان برود یا یحیی گل محمدی به سادگی روی نیمکت آخرین گلزن بازی ها خواهد بود. دربی پرسپولیس؟!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ظاهرا سرمربی تیم ملی به وحید امیری گفته که اگر می خواهد دومین جام جهانی زندگی اش را سپری کند باید بیشتر در تیم پرسپولیس بازی کند و به زمین برود. به نظر می رسد این ستاره ملی پوش این موضوع را با یحیی گل محمدی در میان گذاشته و می خواهد بیشتر در پرسپولیس بازی کند. وحید امیری حتی حاضر شد مدافع چپ شود اما فیکس شود و شانس خود را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر افزایش دهد. مشکلی که باعث شد یکی از کارآمدترین و تکنیکی ترین بازیکنان پرسپولیس روی نیمکت بنشیند.

نعمتی لیگ بیست و یکم را به عنوان دفاع چپ آغاز کرد. با توجه به حضور گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی یا فرشاد فرجی تنها پست باقی مانده برای این مدافع نیشابوری دفاع چپ بود. او در این فصل در 10 بازی از 11 بازی پرسپولیس به میدان رفته و در مجموع 685 دقیقه بازی کرده است. با آمدن وحید امیری او در سه بازی اخیر قرمزها تنها 15 دقیقه فرصت بازی داشت و در بازی مس کرمان برای اولین بار در این فصل کاملا نیمکت نشین شد و امیری 90 دقیقه کامل بازی کرد. دقیقه برای اولین بار