زنگ قرمز در مونیخ: حتی فلیک هم برنمی گردد!


سرویس خبر شماره: 2020999
24 مه 1403 در 9:46 ق.ظ.
908 امتیاز خبر

3نقطه نظر

به نظر می رسد انتخاب سرمربی جدید بایرن مونیخ به یک بحران جدی تبدیل شده است.

زنگ قرمز در مونیخ: حتی فلیک هم برنمی گردد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل، سران این باشگاه را بر آن داشت تا به طور جدی به فکر تغییرات اساسی باشند و تصمیم بگیرند در پایان این فصل همکاری با توماس توخل را متوقف کنند. سپس جستجو برای جانشین او آغاز شد.

در هفته های اخیر نام بسیاری از مربیان بزرگ کنونی فوتبال اروپا در کنار نام این باشگاه شنیده می شود اما مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید هنوز به نتیجه نرسیده و این سوال اکنون حل شده است. به تدریج به یک بحران جدی در مونیخ تبدیل شد که باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است.

1994650

رالف رانگنیک که یکی از گزینه های اصلی هدایت بایرن بود، برای ادامه حضورش در راس کادر فنی تیم ملی اتریش پاسخ منفی به این باشگاه داد و گفته می شد سران باشگاه مذاکراتی را با این تیم آغاز کرده اند. هانسی فلیک برای بازگشت به نیمکت تیم و او باید به زودی به آلیانز آرنا بازگردد.

اما حالا اسپورت وان گزارش داد که احتمال بازگشت این مربی که روزهای بسیار درخشان و خوبی را روی نیمکت بایرن سپری کرده بسیار کم به نظر می رسد و به احتمال بسیار زیاد در فصل آینده هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت. ، خبری که برای هواداران بایرن اصلا خوشایند نیست و باید دید تصمیم نهایی سران این باشگاه در این خصوص چه خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی