زهیحی: کمیته داوران باید از ما عذرخواهی کند


سرویس خبر شماره: 1982160
3 دسامبر 1402 در 9:06 ب.ظ.
10.5 هزار |

12نقطه نظر

تعطیلات لیگ برتر به نفع برخی تیم هاست.

اعتراض سعید دخی به برگزاری مسابقات شمس آذر در روزهای تعطیل رسمی.

زهیحی: کمیته داوران باید از ما عذرخواهی کند

به گزارش مجله اخبار فوتبال از قزوین، سعید دخی امروز در نشست خبری پیش از دیدار شمس آذر قزوین مقابل گل گهر سیرجان حاضر شد و با تاکید بر اینکه این دیدار سخت خواهد بود، گفت: باشگاه گل گهر یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است. لیگ از نظر زیرساختی گام برداشتن در مسیر فوتبال حرفه ای محسوب می شود و امسال نیز مانند فصول گذشته به دنبال رتبه بندی خوب است. مقابل گل گهر باید از همان دقیقه اول مسابقه تلاش کنی تا بتوانی نتیجه خوبی کسب کنی. در بازی فردا به جز طرهانی غایب دیگری نداریم.

شمس آذر سرمربی قزوین درباره وقفه های لیگ برتر گفت: ما شرایط تعطیلات تیم ملی و فیفا را درک می کنیم و اگر نقطه ضعفی هم وجود داشته باشد مربوط به تعطیلات گذشته لیگ برتر است. باید در نظر گرفت که تیم هایی که زیرساخت ها و امکانات خوبی دارند، تعطیلی قهرمانی به نفع آنهاست.

وی جزییات زندگی خوابگاهی بازیکنان این تیم و ساکن نشدن بازیکنان در شهر قزوین را مشکل دانست و گفت: شمس آذر هوادارانی پیدا کرده است و دلیل اینکه در تعطیلات رسمی یا جمعه فوتبال بازی نمی کنیم چیست؟ اکثر مسابقاتی که ما میزبانی کردیم روز جمعه برگزار نشد و به همین دلیل نتوانستیم از این روز برای جذب تماشاگر بیشتر استفاده کنیم. این در حالی است که تیم سپاهان روز جمعه با 5 ملی پوش به مصاف حریفان می رود. در این زمینه شرمنده هوادارانی هستیم که سرمایه عظیم تیم هستند.

شمس آذر سرمربی این تیم را متاثرترین تیم از اشتباهات داوری دانست و اذعان داشت: امروز دیدیم که بعد از بازی آلومینیوم اراک کمک داور محروم شد و چه خوب است که در هر مسابقه این اتفاق بیفتد. البته ما به دنبال حذف کسی نیستیم، اما دوست داریم که بحث تشویق و تنبیه مطرح شود. در مسابقاتی که آسیب می بینیم حتی انتظار نداریم داور از این کمیته داوران و خود افشاریان محروم شود اما حداقل بعد از پایان مسابقات از ما عذرخواهی کنند تا کمتر احساس شکست کنیم.

یک جزئیات اضافه کرد: ما معتقدیم یکی از مشکلات اساسی در مورد اشتباهات داوری، نبود زیرساخت های لازم است. با این حال امیدواریم داوری در بازی فردا به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی در خصوص دعوت نشدن بازیکنان شمس آذر قزوین به تیم ملی گفت: هر چه به جام ملت های آسیا که تورنمنت حساسی است نزدیک می شویم، دعوت از بازیکنان جوان سخت تر می شود. چند بازیکن جوان برتر در تیم داریم که امیدواریم بعد از مسابقات آسیایی به تیم ملی دعوت شوند.

شمس آذر سرمربی تیم در پایان گفت: شمس آذر یک تیم خصوصی است که نیاز به حمایت دارد و اگر منابع پایداری برای این تیم پیدا نشد باید به آنها هدیه دهیم. شمس آذر در ماه های اخیر شهر قزوین را بیش از پیش محبوب کرده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی