زوجی زیبا در راه PSG

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن از ابتدای هفته وارد عنوان قهرمانی خود در لیگ فرانسه شد و مانند فصول اخیر روال معمول را ترک نکرد اما اخبار حاکی از تغییرات مهمی در بدنه این باشگاه ها در تابستان امسال است. فصل لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پاری سن ژرمن، پس از یک شکست دیگر در لیگ قهرمانان اروپا، این بار مقابل رئال مادرید تحت فشار است و در پایان فصل با خطر از دست دادن شغل خود در این باشگاه مواجه است.

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال قرار است مدیریت ورزشی پاری سن ژرمن را بر عهده بگیرد.

لوپاریزین در گزارشی که امروز منتشر کرد مدعی شد سران پاری سن ژرمن در حال حاضر در تلاش هستند تا تیم جدیدی متشکل از آرسن ونگر و زین الدین زیدان را به خدمت بگیرند و می خواهند این دو مربی سرشناس و پرافتخار به عنوان مدیر ورزشی و سرپرست باشگاه فعالیت کنند. مربی فصل آینده البته آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، دیگر نامزد جایگزینی مائوریسیو پوچتینو است و پاری سن ژرمن نیز شرایط قرارداد با او را زیر نظر دارد. اما جدایی پوچتینو و لئوناردو قطعی به نظر می رسد و پس از پایان رسمی فصل از سوی مالکان باشگاه متمول فرانسوی اعلام خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1821428 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 23:27 |
20,531 امتیاز خبر|

3نظرات

ونگر-زیدان;

آرسن ونگر پس از جدایی از آرسنال به مدت 4 سال سکان هدایت فیفا را برعهده داشت و اکنون می تواند نقش سازماندهی را در پاریس ایفا کند. شهرت درخشان این مربی در فوتبال اروپا و تخصص او در یافتن ستاره های جوان آینده، باعث شد پاری سن ژرمن تلاش کند تا برای فصل های آینده آرسن ونگر را به خدمت بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی