زچی: اشتباه نکنید، ما برای صعود به لیگ برتر کار داریم

شمس آذر روز گذشته در هفته سیزدهم لیگ یک مقابل چادرملو با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید تا مجموع امتیازات خود را به 27 برساند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر کسی باور داشت که شمس آذر قزوین بتواند خود را به عنوان کاندیدای صعود به لیگ دسته اول معرفی کند. تیمی که سال گذشته با خرید امتیاز بادران در لیگ یک شرکت کرده بود، پس از کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل با حضور سعید زهیحی در راس کادر فنی، نفس تازه ای یافته و ضمن کسب یک امتیاز. با رتبه تک رقمی، او اکنون مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است.

زهیحی که در این مسابقه یکی از بهترین مهاجمان و گلزنان فوتبال ایران بود، پس از پایان فوتبال تجربیات ارزشمندی در عرصه مدیریت به دست آورد و اکنون به عنوان مربی- رهبر در زادگاهش نتایج درخشانی کسب کرده است.

سرمربی لیگ برتری معتقد است تیمش هنوز کار خاصی نکرده است و باید تا پایان مسابقات به روند خوب خود ادامه دهند.

زچی: اشتباه نکنید، ما برای صعود به لیگ برتر کار داریم

سعید دخی سرمربی قزوین در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی مقابل چادرملو انجام دادیم. تلاش می کردیم جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنیم و از طرفی چادرملو هم می خواست جایگاه خود را در تخته ارتقا دهد. به دلیل مصدومیت بدون 6 بازیکن از تیم اصلی مان وارد زمین شدیم و مجبور شدم بازیکنان جوان تری را به زمین بفرستم. ما دو بازیکن 20 ساله در ترکیب اصلی داشتیم که واقعا خوب بازی کردند و خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم.

ذهیقی در پاسخ به این سوال که آیا از این پس باید شمس آذر را صعودی بدانیم، پاسخ داد: هرگز اینطور نیست. ما نباید تصور کنیم که در حال صعود هستیم. به نظر من کار ما تازه در لیگ یک شروع شده است. از این پس هر مسابقه برای ما مانند فینال است و باید با کورس خوب و شرایط مناسب در آن شرکت کنیم. همه ما خواهان خوشحالی ساکنین شریف استان قزوین هستیم و انشاالله با حفظ روند خوب کنونی بتوانیم این شادی را به هموطنان عزیز تقدیم کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853313
22 نوامبر 1401 در 2:14 ب.ظ
6.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

چادرملو با این امکانات به مرکز دروازه جدید فوتبال تبدیل می شود

سرمربی لیگ یک در ادامه صحبت های خود گفت: از نظر فنی در بازی با چادرملو بهترین تیم زمین بودیم و کاملا بر توپ و زمین مسلط بودیم. با تمام احترامی که برای تیم چادرملو قائلم، باید بگویم که آنها یک شوت هم به سمت دروازه ما وارد چارچوب نکردند. البته جای خوشحالی دارد، استان یزد بعد از سال ها تیم خوبی دارد. من آقای عطایی مدیرعامل این باشگاه را می شناسم و می دانم چادرملو با مدیریت خوبش روزهای خوبی را رقم خواهد زد و امیدوارم به زودی شاهد تشکیل تیمی قدرتمند و رقیب در استان زیبا و فرهنگی از یزد باشیم. . . باشگاهی که به لطف امکانات و شرایط مناسبی که آقای عطایی به عنوان مدیرعامل در اختیار دارد می تواند روزهای خوبی مثل گل گهر سیرجان در مرکز کشور داشته باشد.

وی با اشاره به هدایت غافلگیرکننده شمس آذر در لیگ برتر خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اگر بخواهید تیم های لیگ برتری را از نظر بودجه و امکانات مقایسه کنید، شمس آذر حتی در بین 7 یا 8 تیم اول هم قرار نمی گیرد. با این حال خدا را شکر می کنم که با انتخاب هایی که از نظر بازیکنی انجام دادیم و البته حمایت مالکان، مدیریت و سایر اعضای باشگاه توانستیم تیمی با کیفیت را به لیگ دسته اول بفرستیم و خوب به دست بیاوریم. نتایج.