ساسولو 1-2 یوونتوس: سه امتیاز با یک تعویض طلایی

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه ها گذشت. در دقیقه 10 بود که جاکومو راسپادوری با یک ضربه خوب پیش افتاد اما ضربه محکم او از کنار دروازه وویچیچ به بیرون رفت.
دقایقی بعد ساسولو باز هم از این موقعیت استفاده کرد و روی پاس بردی، فراتزی می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما این بار توپ به چارچوب دروازه یوونتوس راه پیدا نکرد.
این بازیکنان ساسولو بودند که بیشتر توپ را در اختیار داشتند و در دقیقه 33 ضربه اسکاماکا دوباره دروازه میهمان را تهدید کرد اما این بار واکنش شاذانی دروازه یوونتوس را نجات داد.
حملات ساسولو ادامه داشت و در نهایت در دقیقه 38 دروازه یووه باز شد. روی یک حرکت تیمی خوب بود که راسپادوری با پاس دومنیکو برادی پیش افتاد و از زاویه ای نه چندان مساعد دروازه یوونتوس را باز کرد.
در دقایق باقیمانده نیمه اول، بازیکنان یوونتوس پیش افتادند و در دقیقه 45 نزدیک به تساوی بودند، اما ضربه محکم دیبالا با اختلاف کمی از کنار دروازه ساسولو به بیرون رفت و نیمه اول با همان گل به سود میزبان به پایان رسید.

شاگردان مکس آلگری در همان ابتدا عقب افتادند اما پائولو دیبالا بازی را به تساوی کشاند و مویس کین در دقایق پایانی بیانکونری را به ثمر رساند تا یوونتوس سه امتیاز مهم خارج از خانه را به دست آورد.

یوونتوس در دیدار رفت مقابل ساسولو با نتیجه 2-1 پیروز شد.


سرویس خبر شماره: 1821434 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 01:11 |
633 |

0نظرات

ادامه بده..



مجله اخبار فوتبال خارجی