ساغلام: دیدار با هواداران مانند دیدار دو عاشق بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارطغرال ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با هواداران گفت: قبل از بازی سخت با نفت، دیدار با مس رفسنجان نقطه عطفی برای ما بود؛ چرا که با پیروزی در این دیدار، تیم را حذف کردیم. تحت فشار قرار نگرفتن تیم در درازمدت و وضعیت روحی ما بهتر شد و به آینده خوشبین تر شدیم.
وی افزود: با توجه به جایگاه تراکتورسازی در جدول، هر بازی برای ما فینال است و بازی با تیم های انتهای جدول اهمیت زیادی دارد. بعد از بازی با مس، به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتیم که آنها هم مثل ما در هفته 24 پیروز شدند و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشتند. نتیجه این بازی برای ما خیلی مهم بود و می خواستیم برنده شویم، اما مهم این بود که در سخت ترین بازی خارج از خانه مقابل حریف مستقیم یک امتیاز بگیریم.
ساغلام ادامه داد: ما کیفیت بازی و نقاط ضعف و قوت خود را بین خود بررسی کرده ایم و می دانیم که اکنون زمان پیروزی در بازی ها و دور شدن از انتهای جدول است. اینکه دو تیم پایین تر از ما مقابل هم قرار گرفتند فرصت خوبی به ما داد. باید در حضور هوادارانمان مقابل تیم هواداران پیروز شویم و فاصله خود را با انتهای جدول بیشتر کنیم. هوادار تیم خوبی است که نقاط قوت و ضعف خود را دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به فشردگی مسابقات فرصت های تمرینی زیادی نداریم اما با این وجود سعی کرده ایم تیم را برای بازی با هواداران آماده کنیم. کسب چهار امتیاز در دو بازی و بازگرداندن بازیکنان مصدوم به تمرینات روحیه ما را بالا برده است. مصدومیت سعید واسعی و اکبر ایمانی برطرف شده و انتخاب های بیشتری داریم که جای خوشحالی دارد. حالا این دو بازیکن در کنار تیم تمرین می کنند اما نباید فراموش کرد که واسعی 25 روز و ایمانی 50 روز از تمرین فاصله داشتند و برای رسیدن به سطح آمادگی سایر بازیکنان نیاز به زمان دارند. سعی می کنیم در بازی های بعدی با افزایش آمادگی از این دو بازیکن استفاده کنیم. مصدومیت علی فتحیه همچنان ادامه دارد اما اینکه بازیکن خصوصی نداریم جای خوشحالی دارد.
وی با اشاره به اینکه مرحله کنونی برای تراکتورسازی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: بعد از مدت ها در دیدار مقابل مس رفسنجان با هواداران خود آشنا شدیم، مثل پیوستن به دو عاشق بود. آنها در جریان بازی با شور و شوق به ما انرژی دادند و وقتی سرعت تیم کم شد با تشویق خود به تراکتور کمک کردند، فردا منتظر هواداران پرشور خود هستیم. آنها از دقیقه اول تا پایان بازی از تیم خود حمایت خواهند کرد و مانند دیدار با مس نقش مهمی در پیروزی تیم محبوب خود خواهند داشت.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: کسب چهار امتیاز در دو بازی باعث آرامش ما شد و پنج بازی آینده برای تراکتورسازی بسیار مهم است. سعی می کنیم با کسب امتیازات لازم و کاهش فشار از انتهای جدول خارج شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تراکتورسازی می گوید دیدار نفت مسجد سلیمان و فجر را یک فرصت می دانند.


سرویس خبر شماره: 1823295 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 16:50 |
1 نتیجه |

0نظرات

سعی می کنیم فشار را از بین ببریم