سامبا آغاز می شود: طوفان ریچارلیسون در لوسیل (عکس)

برزیلی ها بعد از یک ربع خیلی به باز شدن دروازه صربستان نزدیک شدند. در دقیقه 60، الکس ساندرو، مدافع چپ یوونتوس، از فاصله 60 فوتی شوت محکمی به سمت دروازه میلینکوویچ ساویچ زد، اما متاسفانه توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و مهم ترین موقعیت برای سلسائو تا این دقیقه از دست رفت. .

برزیل اولین بازی خود در جام جهانی قطر را طوفانی آغاز کرد و ریچارلیسون ستاره درخشان سلسائو بود که دو گل به ثمر رساند.

سامبا آغاز می شود: طوفان ریچارلیسون در لوسیل (عکس)

با گذشت 62 دقیقه از شروع بازی، نیمار با یک حرکت دیدنی چند مدافع صرب را درگیر کرد و در حالی که با فریب آنها را وارد محوطه جریمه صربستان کرد، وینیسیوس توپ را جمع کرد و ضربه محکمی از سمت چپ دروازه به بیرون زد. . توپ او قطع شد، اما در برگشت این ریچارلیسون بود که توپ را در دروازه صربستان هشدار داد.

اما موج حملات برزیل در نهایت دو دقیقه بعد نتیجه داد و برزیلی ها که بعد از جنجال های جشن پس از گل وینیسیوس در اسپانیا قول داده بودند هر بار در مقابل دوربین ها گل بزنند، اولین فرصت را به دست آورد. انجام دهید. .واقع در قطر.


اما این پایان درخشش مهاجم تاتنهام برای تیم ملی کشورش نبود. او در دقیقه 73 با یک ژست دیدنی یکی از بهترین گل های جام جهانی قطر را به ثمر رساند. ریچارلیسون پاس خوبی از وینیسیوس در مرکز محوطه جریمه دریافت کرد. وینسیوس که امشب از سمت چپ مدام برای دفاع صربستان مشکل ایجاد می کرد، این بار یک پاس به موقع برای ریچارلیسون فراهم کرد. اما مهاجم تاتنهام ابتدا با یک ضربه توپ را جمع کرد و با چشمان باز توپ را دنبال کرد و با یک قیچی تماشایی توپ را به تور دروازه صربستان کوبید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برزیل دقایقی پیش اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 را مقابل صربستان آغاز کرد. در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، برزیلی ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند.


سرویس خبر شماره: 1855365
دسامبر 04, 1401 در 00:10
15.9 هزار |

8نقطه نظر

برزیل از ابتدای نیمه دوم با روحیه بالاتری شروع به فشار آوردن به صربستان کرد و در دقایق ابتدایی فشار برزیلی ها روی دروازه حریف بسیار بیشتر از نیمه اول بود.