سانتوس: مصمم هستیم اسپانیا را ببریم


سرمربی تیمش با اشاره به باخت تیمش در نیمه دوم آن دیدار گفت: در نیمه دوم با سه گل جلو بودیم و به تدریج توپ را از دست دادیم که طبیعی بود و زمان زیادی را از دست دادیم. ما پیروز شدیم و باید منتظر بازی با اسپانیا باشیم.” من همیشه می گفتم بازی با اسپانیا بهترین فینالی بود که می توانست برای این گروه اتفاق بیفتد.”
وی درباره اهمیت آخرین بازی این گروه برای تیمش افزود: همانطور که به بازی امشب نگاه کردیم به دیدار با اسپانیا هم نگاه می کنیم و با این عزم به زمین می رویم و مصمم هستیم. “بهترین ها هنوز در راهند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845180
03 مهر 1401 ساعت 09:49
444 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال گفت که تیمش با تمام وجود آماده بازی مقابل اسپانیا است.

سانتوس: مصمم هستیم اسپانیا را ببریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال شب گذشته در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه 0-4 مقابل این تیم به برتری رسید.
این دیدار از اهمیت ویژه ای برای این تیم برخوردار بود زیرا با کسب سه امتیاز این دیدار و با توجه به باخت اسپانیا در دیگر دیدار این گروه مقابل سوئیس، توانست با 10 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد و حالا او باید منتظر بازی با اسپانیا بود تا فینال مشخص شود. شاگردان لوئیس انریکه با هشت امتیاز در رده دوم قرار دارند.
سانتوس پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: “بیایید فقط به این برد فکر نکنیم. ما در نیمه اول به سطحی که می خواستیم رسیدیم و مشکلات کوچکی مانند استفاده نکردن از توپ های برگشتی در فاز را دیدیم. در دفاع، اما در غیر این صورت ما یک بازی را انجام دادیم. عملکرد خوب.”