سانتوس: من و بازیکنانم بسیار ناراحت هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال شب گذشته در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا میزبان اسپانیا بود و مقابل این تیم با نتیجه 0-1 شکست خورد تا از دست نرود. رقابت.
مسلما آنها با 10 امتیاز و دو امتیاز از حریف وارد این بازی شدند اما نتوانستند جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی گروه حفظ کنند و در نهایت تسلیم شکست شدند.
سانتوس پس از بازی به خبرنگاران گفت: “این تیم در نیمه اول به خوبی سازماندهی شده بود. ما موقعیت هایی ایجاد کردیم، در حالی که اسپانیا نتوانست هیچ موقعیتی ایجاد کند. در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم است که ما بیشتر به سمت پایین زمین رفتیم، پرس را بیشتر کردیم و دو یا سه موقعیت ایجاد کرد، اما سپس تیم کمی عقب نشینی کرد، پرس را متوقف کرد و ما به مشکل خوردیم.”


وی با اشاره به تلاش خود برای بهبود شرایط گفت: دیگو جوتا می خواست تعویض شود اما من تصمیمی برای تعویض نداشتم و ویتینیا و ژائو ماریو را وارد زمین کردم تا مالکیت بیشتری به ما بدهند اما باز هم نتوانستیم این تعویض را انجام دهم. با این حال باز هم دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. رونالدو هم موقعیت هایی داشت که معمولاً آنها را به گل تبدیل می کند.”
سرمربی پرتغال درباره گل دیرهنگام اضافه کرد: این دومین بار بعد از باخت مقابل صربستان است که دقیقا در آخرین لحظات گل خوردیم، اگر بخواهیم دفاع کنیم باید با تمام وجود دفاع کنیم. من خیلی ناراحتم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال گفت باخت به اسپانیا او و تیمش را بسیار ناراحت کرد.

سانتوس: من و بازیکنانم بسیار ناراحت هستیم


سرویس خبر شماره: 1845511
06 مهر 1401 ساعت 09:58
5.1 هزار |

0نقطه نظر