ساوتهمپتون 2-1 چلسی; آیا تیم توخل وارد بحران شده است؟

در ادامه تلاش چلسی برای بازگشت، نتیجه کارساز نبود و آنها در خانه مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 1-2 شکست خوردند و دومین شکست فصل را پذیرفتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما وقتی به نظر می رسید نیمه اول در یک تساوی به پایان رسید ، ساوتهمپتون موفق شد در دقیقه های در حال مرگ یک گل دوم به ثمر برساند. ارسال پراد از سمت چپ در میانه محوطه به آرمسترانگ رسید و او موفق شد با ضربه محکمی به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر برساند و ساوتهمپتون با آن برتری 1-2 به رختکن رفت.

در دقیقه 23، چلسی اولین گل بازی را به ثمر رساند. پاس میسون مانت پس از برخورد به پراد در مرکز محوطه به رحیم استرلینگ رسید و او موفق شد با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه اولین گل چلسی را به ثمر برساند.

دقایقی بعد با حرکت رحیم استرلینگ و فرستادن آن بازیکن به محوطه جریمه، چلسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه برویا با بازوی او به کرنر رفت و به ساوتهمپتون اجازه داد تا دروازه را باز کند.

در دقیقه 73 روی پاس پراوسه، تیم میزبان نزدیک بود به گل سوم برسد و کار چلسی را تمام کند، اما ضربه سر سالیسو روی خط دروازه توسط تیاگو سیلوا دفع شد و مدافع برزیلی چلسی را در جریان بازی نگه داشت.

ساوتهمپتون سعی کرد تا به دست آورد و به سرعت تساوی را بدست آورد. روی ریباند موقعیت گلزنی، توپ به لاویا در پشت محوطه جریمه برخورد کرد و او توانست با یک ضربه زیبا و دقیق به گوشه دروازه گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی در شرایطی آرام ادامه داشت و روی پاس سزار آزپیلیکوئتا بود که چلسی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر کای هاورتز دقیق نبود و به بالای دروازه رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در شبی که به خصوص در نیمه دوم چندان خوب پیش نرفت، در خانه با نتیجه 2-1 مغلوب ساوتهمپتون شد تا در پایان هفته پنجم لیگ برتر تنها موفق شود هفت امتیاز بگیرید

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی از روی پاس میسون مونت به گل برسد اما کنترل رحیم استرلینگ خوب نبود و ضربه او به سمت بازونو رفت.

چلسی امشب در خانه با نتیجه 1-2 مغلوب ساوتهمپتون شد و به روند پر فراز و نشیب خود ادامه داد.

ساوتهمپتون 2-1 چلسی;  آیا تیم توخل وارد بحران شده است؟


سرویس خبر شماره: 1841279
سپتامبر 09, 1401 در 01:11
2.6 هزار |

4نقطه نظر