ساوتگیت: انگلیس فقط روی برد تمرکز کرد

اما انتقادات از میزبانی قطر در اروپا باعث شده تا انگلیس انتظار زیادی از تیم ملی آن کشور داشته باشد. ساوت‌گیت و شاگردانش دیروز با خانواده‌های برخی از کارگرانی که بر روی سازه‌های مورد استفاده در جام جهانی کار می‌کردند ملاقات کردند که برخی از آنها در حین کار کشته شدند. ساوتگیت امروز در مصاحبه مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

اما واقعیت این است که تعداد کمی از ما تحصیلات دانشگاهی داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم و دانش خود را در این زمینه افزایش دهیم. هر وقت به این نتیجه رسیدیم که می توانیم تغییر ایجاد کنیم، سکوت نمی کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس مهم ترین حریف کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی قطر این روزها خود را برای آغاز این رقابت ها آماده می کند. شاگردان گرت ساوت گیت روز دوشنبه اولین بازی خود را مقابل ایران برگزار خواهند کرد.

بررسی ها و انتظارات قطر از تیم ملی انگلیس
در مورد حقوق بشر و وضعیت کارگران در قطر سوالات بسیار بیشتری از ما پرسیده می شود. فکر می کنم سوالاتی که از تیم ملی انگلیس پرسیده می شود بیشتر از سایر تیم ها باشد. دلیلش به نظر من این است که ما و کل تیم در گذشته در مورد مسائل مشابه موضع گیری کرده ایم و کارنامه خوبی داریم.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس گفته است که با وجود اینکه در جام جهانی از مسائل حقوق بشری کوتاه نخواهد آمد، اما تمرکز اصلی او و تیمش قهرمانی در این مسابقات است.

ساوتگیت: انگلیس فقط روی برد تمرکز کرد

هدف اصلی سه شیرها در قطر: پیروزی در تمامی مسابقات
در دورانی که فوتبال بازی می کردم، هرگز در مورد مشکلات خارج از زمین به اندازه زمان مربیگری انگلیس اظهار نظر نکرده ام. اما شاید این هم بخشی از تجربه مربیگری سه شیرها باشد. وظیفه من این است که همه چیز را متعادل کنم زیرا مردم از ما انتظار دارند بازی ها را ببریم. به همین دلیل تمام انرژی و زمان من صرف می شود تا تیمم در هر بازی پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مبارزه سه شیر با نژادپرستی
چند بار در شرایطی گیر کردیم که تیم رقیبمان از حملات نژادپرستانه استفاده کرد. مثلا در بلغارستان. بیست سال پیش، احتمالاً اصلاً درباره اتفاقات آن روز صحبت نمی‌کردیم، چه رسد به اینکه در زمین مسابقه موضع بگیریم یا آن را ترک کنیم.


سرویس خبر شماره: 1854025
26 نوامبر 1401 ساعت 23:40
5.9 هزار |

6نقطه نظر

بنابراین، همانطور که می بینید، جامعه نیز تغییر کرده است. وظیفه من به عنوان مربی همیشه این است که از بازیکنانم محافظت کنم و آنها را راهنمایی کنم و مطمئن شوم که اولویت اول آنها در هفته های آینده پیروزی و موفقیت است.