ساوتگیت به بارهالتر پاسخ نمی دهد!

برهالتر و ساوت‌گیت در سال‌های اخیر با مربیگری تیم‌های ملی کشورشان به هم نزدیک شده‌اند و سرمربی آمریکا پس از قرعه‌کشی و ادغام دو تیم در جام جهانی، ساوت‌گیت را استاد خود می‌دانست.

او با این تیم کار بزرگی انجام داد و آنها شروعی عالی مقابل ایران داشتند. آنها حریف سرسختی هستند. بازی سختی برای ما خواهد بود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

با این حال، بین پست های دو سرمربی تفاوت وجود دارد و برهالتر به طور خاص به بازی های لیگ ملت ها اشاره می کند.

برهالتر گفت: “من برای او پیامی در واتس اپ فرستادم، اما او پیام من را بررسی نکرد و من نمی دانم چه خبر است. رابطه ما در یک وقفه کوتاه است و پس از فردا، ما این رابطه را از سر خواهیم گرفت.” با یک لبخند. پنج شنبه. ما می دهیم.

نتیجه قرعه کشی جام جهانی باعث شد این دو تا روز جمعه در ورزشگاه ال بیت از هم جدا شوند.

برهالتر گفت: به دنبال برخی موارد در چند ماه گذشته، فشار رسانه های انگلیسی روی او بسیار زیاد است که کاملا با شرایط من متفاوت است.

این مردم [رسانه‌ها] من هر چند وقت یکبار خشن می شوم، اما فکر نمی کنم به اندازه چیزی که گرت می گیرد باشد.


سرویس خبر شماره: 1855390
04 دسامبر 1401 ساعت 11:11 |
5.5 هزار |

0نقطه نظر

چالشی جدی در رابطه معلم و دانش آموز

همه ما می دانیم که این یک شرکت نتیجه محور است و همه ما مسئول نتایجی هستیم که در زمین می گیریم، اما او کار بزرگی انجام داد.

برهالتر افزود: زمانی که او برای اولین بار هدایت این تیم را برعهده گرفت، بسیار شبیه به اولین باری بود که من تیم آمریکا را تحویل گرفتم. “

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرگ برهالتر و گرت ساوتگیت مدتی است که با هم صحبت نکرده اند، اما سرمربی ایالات متحده می داند که همتای انگلیسی اش تحت فشار است.

برهالتر پس از ناکامی آمریکایی ها در راهیابی به جام جهانی 2018 به این تیم پیوست و حالا آنها را به جام برگردانده است.
اما ساوتگیت کمی بعد از شکست آنها در یورو 2016 مقابل ایسلند هدایت سه شیرها را بر عهده گرفت.

گرگ برهالتر، سرمربی یونایتد، رابطه نزدیکی با گرت ساوتگیت داشت، اما بازی انگلیس با آمریکا در جام جهانی، این رابطه دوستانه را در چالش جدیدی قرار داده است.

ساوتگیت به بارهالتر پاسخ نمی دهد!

در طول یک سال و نیم گذشته از من شنیده اید: رکورد او در تورنمنت های مهم، از جمله کسب مقام چهارم در جام جهانی 2018 و مقام دوم در یورو 2020، استثنایی بوده است.