ساوت گیت: این نسخه جدید رشفورد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رشفورد در قطر تاثیرگذار بود و در بازی اول از روی نیمکت به زمین آمد و کمتر از یک دقیقه پس از ورود به زمین به عنوان یار تعویضی در بازی اول انگلیس مقابل ایران گلزنی کرد و سپس دو گل در پیروزی 3-0 مقابل ولز به ثمر رساند. عالی.

ساوتگیت می گوید که مهاجم اکنون بازیکنی کاملا متفاوت است و معتقد است این واقعیت که او روزهای خوبی را در منچستر سپری می کند به عملکرد او برای تیم ملی ارتباط زیادی دارد.
سرمربی بعد از بازی مقابل ولز گفت: این یک چالش بزرگ برای راشفورد بود. تابستان به دیدنش رفتم، با او صحبت طولانی داشتم. او ایده های روشنی در مورد آنچه که فکر می کرد باید انجام دهد داشت. می توانید ببینید که او در باشگاهش با توجه به عملکرد امسالش چقدر خوشحال است. او در تمرینات خود را به ما نشان داد. ما اکنون نسخه کاملاً متفاوتی از بازیکنی داریم که در یورو داشتیم. او امشب توانست آن لحظات را خلق کند، او موفق شد هت تریک کند. این برای او و ما عالی است.”

این با عملکرد ستاره منچستریونایتد در یورو در تابستان گذشته کاملاً متفاوت است، زیرا او در چهار دیداری که تا کنون برای کشورش در یورو انجام داده، موفق به گلزنی یا پاس گل نشده است. در ضربات پنالتی – مقابل ایتالیا را از دست داد

گرت ساوت‌گیت می‌گوید مارکوس راشفورد در این جام جهانی «نسخه کاملاً متفاوت» از یورو 2020 سال گذشته است.

ساوت گیت: این نسخه جدید رشفورد بود


سرویس خبر شماره: 1856518
دسامبر 09, 1401 در 02:04 ب.ظ
288

0نقطه نظر

راشفورد از اولین بازی خود در سال 2016، زمانی که او اکنون بهترین گلزن جام جهانی است، در 49 بازی برای انگلیس 15 گل به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی