ساپینتو؛ پاس گل کیروش آماده استفاده است!


سرویس خبر شماره: 1844315
27 سپتامبر 1401 @ 20:43 |
15.8K |

14نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از سرگیری تمرینات استقلال با حضور ساپینتو زمینه مناسبی برای افزایش آمادگی بازیکنان برای پشت سر گذاشتن یک فصل سخت فراهم کرده است.
سرمربی پرتغالی استقلال که در ابتدای لیگ 6 فراز و نشیب داشت حالا با فضای فوتبال ایران آشنا شده و البته با تیمش هم آشنا شده است. جایی که روند جمع بندی لس بلوز بعد از باخت یک هفته مقابل سپاهان سرعت گرفت و استقلالی ها هم از نظر کیفی و هم امتیازی مسیر روشنی را طی کردند.

نمایش تمام عیار هجومی استقلال در دیدار مقابل نساجی که تاییدی بر صحبت های ساپینتو پس از تساوی خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان بود، هواداران مدافع عنوان قهرمانی را نسبت به تکرار این دستاورد در سال گذشته خوشبین کرد. مهمتر از همه اینکه با الگوی بازی سرمربی پرشور استقلالی ها حالا موقعیت های بیشتری را در بازی تیم خودشان می بینند و امید به گل عجیب مقابل نساجی آنها را به وجد آورده است.
به جز حسینی که دروازه بان است، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن ملی پوش استقلال هستند که شاید غیبت آنها در برنامه های تاکتیکی ساپینتو برای تمرینات پیش رو با مشکل مواجه شود اما از سوی دیگر بازگشت قیدی، محبی و مهدی پور به استقلال است. کمپ پس از اخراج از سوی کی روش برای اردوی تیم ملی، کی روش دست کاپیتان سابق اسپورتینگ لیسبون را رها کرد تا هماهنگی بیشتری در تیمش ایجاد کند. به خصوص اینکه صالح حردانی در آخرین دیدارهای استقلال نیمکت نشین بود و احتمالا ساپینتو پس از تعطیلات با حضور فیکس یاماگا در پست مدافع راست تیمش را به میدان خواهد فرستاد.

در هر صورت تعطیلات پیش رو فرصت مناسبی برای ساپینتو است تا با دانش بیشتر تیمش را هدایت کند و نقاط ضعف خود را اصلاح کند و نقاط قوت تیم را افزایش دهد. گلی که استقلال را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پرتغالی استقلال فرصت بسیار خوبی برای ایجاد هماهنگی کامل در تیمش پیدا کرده است.

ساپینتو؛  پاس گل کیروش آماده استفاده است!