ساپینتو: اگر از ما امتیاز بگیرند، قهرمانی غیرممکن است

* باید صبور باشیم و وقتی فرصت داریم گل بزنیم
ملوانان دو بازی را بردند و تنها در بازی پلی آف شکست خوردند. تیم آنها بهتر و بهتر می شود و آنها در مقابل ما انگیزه خواهند داشت. آنها می خواهند امتیاز بیشتری بگیرند و فکر می کنم در 4، 5 بازی اخیر گل نخورده اند. از طرفی بازیکنان ما با انگیزه خواهند بود، البته بازی سختی برای ما خواهد بود و باید صبور باشیم. ما باید خیلی فعال باشیم و سریع بازی کنیم و وقتی فرصت داریم گل بزنیم. مقابل چنین تیم هایی باید کارآمدتر بازی کنیم تا نتیجه دلخواه را بگیریم.

* فقط مشکلات فردی داشتیم که باعث شکست ما شد
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر کمرنگ شدن امید تیمش به قهرمانی گفت: الان مربیگری می کنی؟ چی میگی؟ (با خنده) دیدی چی شد. بازی رو دیدی؟ بازی تحت کنترل ما بود. یک بازیکن در مقابل چهار بازیکن در محوطه جریمه؛ پشتش روی دروازه بود و نمی توانست بچرخد و گل بزند. وقتی یکی از بازیکنان شما چنین تصمیمی می گیرد، درک آن برایم سخت است. از من چه انتظاری داری؟ اگر به من بگویید مثلاً در دفاع بازی کردیم و برای حفظ نتیجه عقب افتادیم و بعد گل خوردیم، بازی ما خوب بود و چرا اینطور ادامه ندادیم، پس به شما حق می دهم که بگو. برخی چیزها را باید درک کنید که چرا از دست داده اید.

1795040

* من هرگز برای مساوی بازی نمی کنم
در بازی فقط مشکلات فردی داشتیم که باعث شد بازی را باختیم. یک پنالتی هم داشتیم که روی محبی اتفاق افتاد و از نظر نتیجه بالا بودیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم، خیلی بهتر از حریف بازی کردیم. من هرگز برای تساوی بازی نمی کنم، فقط برای برد بازی می کنم.

* امتیاز جدول لیگ واقعی نیست
آیا امتیاز خبرملون فرصتی برای بازگشت به مسیر است؟ در دو بازی اخیر ما خوب بازی کردیم و ظاهر خوبی داشتیم، اما متأسفانه به نتیجه خوبی که شایسته آن بودیم نرسیدیم. رتبه فعلی آن طور که باید جایگاه ما را نشان نمی دهد و امتیازات واقعی نیستند. همانطور که قبلا هم گفتم تصمیمات اشتباه و اشتباه داور، پنالتی ها و امتیازاتی که از ما گرفتند، بحثی نیست. ظاهرا چنین مشکلاتی طبیعی است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: فردا یک بازی سخت دیگر است. ملوان متفاوتی پیش روی ماست و تیمی بهتر از قسمت اول فصل. آنها در دفاع ثابت و جمع و جور هستند و در بازی های قبلی عملکرد خوبی داشتند.

1795041

* با نصیرزاده تماسی نداشتم
برای جذب ریکاردو آلوز با نصیرزاده تماس بگیرید؟ من به کسی زنگ نزدم من نمی خواهم صحبت کنم و چیزهایی را که به اشتباه به من نسبت داده می شود توضیح دهم. این واقعیتی است که من شخصاً با کسی تماس نگرفته‌ام و نمی‌خواهم در مورد آنچه امکان‌پذیر است صحبت کنم تا زمانی که این یک واقعیت باشد. در صورت امکان در آینده صحبت خواهم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* سطح فوتبال استقلال بالاتر از اینهاست
وقتی می گویم ما مستحق امتیازهای بیشتری هستیم، دروغ نمی گویم. ما تنها تیمی هستیم که تحت تاثیر این اشتباهات قرار گرفته ایم و نمی توانیم با چنین مشکلاتی قهرمان شویم. آنها باید عادلانه تر با همه کار کنند زیرا سطح فوتبال استقلال شایسته بیش از اینها و احترام تیم داوری است.

1795039

* بازیکنان مازاد قبلاً آنجا بودند
بازیکنان مازاد به نظر او جذب می شوند؟ نه، آنها قبل از من در تیم بودند. امانوف در این تیم حضور داشت و سیاوش یزدانی هم سرباز بود اما با این تیم قرارداد داشت. تا الان نتونستم کاری بکنم

* اگر اینطور از ما امتیاز بگیرند، قهرمانی غیرممکن است
ناامیدی قهرمانی؟ من به قهرمانی امیدوارم اما اگر بخواهند همینطور ادامه دهند و از ما امتیاز بگیرند واقعا غیرممکن است. هیچ کدام از تیم ها مقابل ما بهتر نبودند. حتی در بازی که مقابل تراکتور باختیم، بازی خوبی مقابل ما ارائه نکردند. حتی در دیدار مقابل سپاهان و تراکتورسازی در جام حذفی هم خوب بازی کردیم و مستحق بهتری بودیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال پس از 2 شکست متوالی مقابل تراکتور و سپاهان فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان می رود تا این موضوع را جبران کند. اولین برد ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی آبی ها برابر تیم مازیار زارع رقم خورد و او امیدوار است آن را تکرار کند.

* هر مربی دوست دارد یک هافبک بازیساز داشته باشد
حضور ریکاردو آلوز در لیست خرید استقلال؟ من هنوز متوجه نشده ام گفتم شاید، هنوز نگفته ام به آن نیازی ندارم. قطعا من به یک هافبک بازیساز نیاز دارم، گفتم نه تنها من، بلکه هر مربی در لیگ دوست دارد اگر امکان افزایش کیفیت و ارزش تیمش وجود داشته باشد، شانس داشته باشد. فکر می کنم شب گذشته پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شد اما هنوز سهمیه و فضای جذب بازیکن نداریم. تا کنون این تنها امکان پذیر بوده است. در صورت لزوم در زمان مناسب به این سوال پاسخ خواهم داد.

* فتح الله زاده بازیکنان مورد نظر من را از مدت ها قبل می شناسد
مدتی است که با مدیرعامل جلسه ای نداشته ام و در مورد لیست ورودی و خروجی صحبت کرده ام. طبیعی است. من نه تنها از بازیکنان خارجی بلکه از بازیکنان ایرانی هم صحبت کردم. آنها مدتهاست که آن را می شناسند. اگر بتوانیم آن سهمیه ها را بگیریم، فکر می کنم بتوانیم به تیم کمک کنیم. ما دو فنجان در مقابل خود داریم. وقتی می دانیم بازیکنان مهمی را به دلیل مصدومیت از دست می دهیم و هیچ راه حلی نداریم. حفظ سطح تیم در همان اندازه بسیار دشوار است. امیدوارم این مشکلات ظرف 24 ساعت آینده حل شود. چون معتقدیم می توانیم قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شویم.


سرویس خبر شماره: 1866747
05 فوریه 1401 در 07:09 ب.ظ |
40.9 هزار امتیاز خبر|

34نقطه نظر

امتیازات جدول لیگ واقعی نیست

سرمربی استقلال می گوید من به قهرمانی امیدوارم اما اگر بخواهند همینطور ادامه دهند و از ما امتیاز بگیرند واقعا غیرممکن است.

ساپینتو: اگر از ما امتیاز بگیرند، قهرمانی غیرممکن است