ساپینتو باید با بازیکنی با شدیدترین مجازات روبرو شود/ استقلال باید چشم مسموم همه بازیکنانش را بگیرد.

ساپینتو باید با بازیکنی با شدیدترین مجازات روبرو شود/ استقلال باید مراقب همه بازیکنانش باشد

وی در پایان گفت: به عنوان یک ایرانی خیلی دوست دارم تیم ما در این جام جهانی پیشرفت کند و نتایج خوبی کسب کند اما با نگاه کردن به اسامی بازیکنان تیم های مقابل کار آسانی نیست. خوش شانس بودیم که در جام جهانی قبلی 4 امتیاز گرفتیم. مثلا اگر پنالتی رونالدو زده می شد ایران با چند گل به پرتغال می باخت. حالا یک بار دیگر تکرار می کنم که امیدوارم آه اسکوچیچ به تیم ملی ایران نرود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ساپینتو باید با بازیکنی با شدیدترین مجازات روبرو شود/ استقلال باید مراقب همه بازیکنانش باشد

اختر خاطرنشان کرد: البته من شخصا فوتبال حردانی را دوست دارم و در مصاحبه های قبلی ام گفته بودم که او می تواند استقلال فیکس بازی کند و در عوض کوین یاماگا که 50 متر از او جلوتر است بهتر است یک خط جلوتر برود اما در نهایت نظر سرمربی تیم از همه چیز مهمتر است.

ساپینتو باید با بازیکنی با شدیدترین مجازات روبرو شود/ استقلال باید مراقب همه بازیکنانش باشد

فوتبالیست سابق کشورمان درباره بازی اخیر تیم ملی مقابل نیکاراگوئه گفت: من آن بازی را ندیده ام اما منظورم در مورد تیم ملی است، امیدوارم آه اسکوچیچ تیم ملی ایران را نگیرد.

یادآوری پیشکسوت استقلال: حردانی اگر در اینترنت سرچ کند متوجه می شود چه بازیکنان بزرگی در سمت راست استقلال در تاریخ استقلال بازی کرده اند. اگر بخواهم چند نفر را نام ببرم به همکلاسی هایم اشاره می کنم. افرادی مثل جواد زرینچه یا محمد تقوی، محمد نوازی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که حردانی عکس آنها را در اتاقش گرفته است و حالا باید استقلال را امتحان کند تا فیکس شود، اگر نشد حق ندارد. سخن گفتن.

وی افزود: این مربی است که می گوید در بازی ها چه کسی باید بازی کند و چه کسی نباید بازی کند. ظاهرا فوتبالی های ایرانی چون پول حرفه ای می گیرند انتظار دارند که درست شود! در صورتی که تصمیم گیرنده در تیم سرمربی است.

وی افزود: مربیگری یک امر کاملا شخصی است. او باید کیفیت خود را بالا نگه دارد اما در نهایت این سرمربی تیم است که تصمیم خود را در مورد نفرات تیمش می گیرد. از طرفی استقلال در صدر جدول و شرایط خوبی دارد و راهی برای انتقاد از سرمربی استقلال وجود ندارد.

ادموند اختر مهاجم سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره اتفاقات اخیر مربوط به مصاحبه انتقادی صالح حردانی درباره تصمیمات ساپینتو اظهار داشت: شاید هاردانی در ذهنش حرف درستی می زد اما اگر ساپینتو بودم محروم می کردم. اجازه نمی دهد بازیکن تمرین کند تا بفهمد بازیکن حق اظهار نظر در مورد تصمیمات شخصی و فنی تیمش را ندارد.

وی در پاسخ به این سوال خبرورزشی که آیا باشگاه باید با این بازیکن برخورد کند یا خیر، توضیح داد: 100 درصد باید با حردانی برخورد کند. باشگاه باید سخت ترین مجازات را برای او در نظر بگیرد تا بقیه بازیکنان هم مجازات شوند. حردانی باید به پوشیدن پیراهن استقلال و حتی به نشستن روی نیمکت این تیم افتخار کند. مدیران باشگاه باید با تنبیه حردانی دیگران را تنبیه کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد اولین نفری که تغییر می کند سرمربی است نه بازیکن! بنابراین تمام مسئولیت بر عهده سرمربی است و او است که تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. به همین دلیل تمام فشارها روی اوست. ما در تمرینات خودمختاری نیستیم و نمی دانیم وضعیت چگونه است.

اختر درباره علت این تمایل تصریح کرد: از روز اول می گفتم آوردن اسکوچیچ اشتباه بوده اما وقتی او را بردند گفتم این اشتباه از اشتباه اول بزرگتر است. چون انتظار داشتیم تیم ملی کشورمان با ارزان ترین مربی و سریع ترین راه ممکن به جام جهانی برسد، همه این اتفاقات افتاد.

وی افزود: همه ما می دانیم که نام کروش از اسکوچیچ بزرگتر است اما آمدن آن زمان درست نبود. ما هشت سال با او کار کردیم و به دو جام جهانی رفتیم، اما آیا در هر جام جهانی بیش از سه بازی انجام دادیم؟ اسکوچیچ نتوانست این سه بازی را انجام دهد؟