ساپینتو: حکم علیه من عادلانه نیست


سرویس خبر شماره: 1847683
19 اکتبر 1401 ساعت 20:00
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در برخی مسابقات با چند حریف مبارزه کردیم

* کمیته انضباطی به دنبال راه حلی برای ایجاد انگیزه در دستیاران است
حتی در مورد دستیاران سایر تیم ها نیز کمیته انضباطی به دنبال راه حلی برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای آنهاست. آنها دوباره به من گفتند که هیچ مدرکی وجود ندارد که من مستحق کارت قرمز هستم. با این حال آنها هم گفتند بهتر است در مورد عواملی که باعث ایجاد و ایجاد مشکل برای تیم های دیگر می شود، آرامش بیشتری داشته باشیم.

* این جمله صحیح نیست
حکم علیه من عادلانه نیست. دلیل کارت قرمز من وجود ندارد و دلیل آن فقط گزارش داور است و آن هم بدلیل صحبت های بد مربی گل گهر است. قبل از کارت قرمز خیلی آرام بودم و کاری نکردم. حتی در این جلسه متوجه شدم که اعضای کمیته انضباطی نمی دانند چرا من را اخراج کرده اند. نه در فیلم و نه در عکس ها هیچ سندی دال بر اخراج من وجود ندارد.

* مدرک خاصی برای کارت قرمز من وجود نداشت
برای توضیح اتفاقات بعد از بازی با گل گهر به کمیته انضباطی رفتم و در آنجا درباره این دیدار صحبت کردم. با اعضای کمیته انضباطی صحبت کردم و همه پرونده ها را با هم بررسی کردیم. صحنه های بازی را بررسی کردیم و اعضای کمیته انضباطی موافقت کردند و به من گفتند که برای کارت قرمزی که من گرفتم سند خاصی وجود ندارد و گفتند که مشخصاً شما ناشی از اتفاقات مسابقه بوده اید.

ریکاردو ساپینتو که به عنوان جانشین فرهاد مجیدی کار سختی برای تکرار قهرمانی استقلال دارد، دیروز 50 ساله شد و امروز با لباسی که برای او آماده شده بود ظاهر شد. البته تولد برای سرمربی چندان خوشایند نبود و 2 جلسه محروم و 400 میلیون تومان جریمه شد.

* وقتی پنالتی گرفتم چرا باید اعتراض کنم؟
وقتی تیمم در دقیقه 90 پنالتی می گیرد چرا باید اعتراض کنم؟ در این شرایط باید لبخند بزنم و خوشحال باشم و دلیلی برای اعتراض و عصبی شدن وجود ندارد.

ساپینتو در حاشیه تمرین امروز مقابل دوربین باشگاه استقلال قرار گرفت و درباره تصمیم کمیته انضباطی صحبت کرد که در ادامه می خوانیم:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی های پایتخت پس از توقف مقابل فولاد، به دنبال پیروزی خارج از خانه مقابل ذوب آهن هستند. از این رو تمرین امروز خود را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کردند تا برای این دیدار مهم که روز تولد سرمربی پرتغالی را تحت الشعاع قرار داده بود آماده شوند.

* در برخی مسابقات با چند حریف مبارزه کردیم
باید بگویم در برخی مسابقات نه با یک تیم بلکه با چند حریف بازی کردیم. روز اولی که به استقلال آمدم گفتم هدفم موفقیت و قهرمانی است. اما به غیر از حریف مستقیم در زمین، به نظر می رسد که ما رقبای دیگری هم داریم که کنترلی بر آنها نداریم، اما به مبارزه و جنگیدن ادامه می دهیم. ما برای توانایی ها، مهارت ها و سخت کوشی خود و همچنین برای باشگاه و هوادارانمان می جنگیم.

* برای دستیارانی که توان فنی ندارند باید چاره اندیشی شود
امیدوارم در آینده کمیته انضباطی برای برخورد با دستیارانی که توانایی فنی ندارند و اگر به نیمکت مربیان رسیده اند چاره ای بیندیشد و به دلیل توانایی آنها نیست و به دنبال تحریک دیگران هستند. کمیته انضباطی باید بتواند به این بازی های خارج از زمین و ناسالم پایان دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی استقلال می گوید اعضای کمیته انضباطی گفتند برای کارت قرمزی که گرفتم سند خاصی وجود ندارد.

ساپینتو: حکم علیه من عادلانه نیست

* مشاوران گل گهر من را تحریک کردند
چیزی که بارها در عکس ها مشخص بود و در کمیته انضباطی هم دیده می شد، مشاوران تیم گل گهر از یک طرف زمین به آن طرف زمین آمدند و جلوی محوطه فنی ما تجمع کردند و به داور و کمک داور اعتراض کردند و مرا تحریک کردند. و نیمکت استقلال.

* تصور دیگری از من داشتند
حتی (اعضای کمیته انضباطی) گفتند که می توانیم تایید کنیم که در بازی اتفاقی نیفتاده که شما را عصبانی کند. آنها حتی به من گفتند قبل از ملاقات با شما تصور دیگری از من داشتند. اما حالا که رودررو صحبت می کنیم متوجه می شویم که شما فردی احساساتی، صادق و منطقی هستید.