ساپینتو دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار گذاشت/ استقلال باید مقابل سازمان لیگ در کرمان مقابله کند.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت بازیکنان این تیم در هفته های اخیر نیز بیان کرد: خوشبختانه استقلال هم روی نیمکت و هم در ترکیب اصلی بازیکنان توانمندی دارد و آنها را به ترکیب می برد.تیم استقلال در هفته های اخیر کمترین احساسی را داشته ایم. رها کردن یا نگرانی در این زمینه.

افشین حاجی پور بازیکن استقلال چندی پیش در گفت و گو با خبروشی گفت: در مورد شرایط این روزهای استقلال خوشبختانه استقلال هفته به هفته شرایط بهتری ایجاد می کند. این تیم در 11 بازی اخیر بازی به بازی و دقیقه به دقیقه روند رشدی را طی می کند که رسیدن این تیم به رده دوم جدول رده بندی را می توان مشاهده کرد.

بازیکن سابق استقلال افزود: اینکه برخی می گویند چرا استقلال با یک گل می برد در دنیای امروز معنا ندارد. مطمئناً هر بیننده فوتبالی دوست دارد گل های بیشتری ببیند، اما آنچه مهم است کسب سه امتیاز در لیگ برتر است، آن هم در یک تورنمنت طولانی مدت.

وی در پایان توضیح داد: امیدوارم ابتدا شاهد فوتبال خوبی باشیم و در نهایت استقلال بتواند اولین سوپرجام خود را کسب کند. هر چند وقتی استقلال نتوانست به موقع در بازی سوپرجام حضور پیدا کند به این تیم ظلم شد اما حالا فرصت خوبی برای استقلال است تا انتقام بدی های سازمان لیگ در این بازی را بگیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

    ساپینتو دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار گذاشت/ استقلال باید مقابل سازمان لیگ در کرمان مقابله کند.

حاجی پور تاکید کرد: با توجه به سبک بازی این دو تیم که اعتقادی به دفاع صرف ندارند باید شاهد فوتبال دیدنی و هجومی باشیم. چون هر تیمی یک گل می زند، تیم مقابل به دلیل حذف ساده عقب نمی نشیند و می خواهد به گل برسد و این باعث می شود مدام تاکتیک های هر دو تیم را تغییر دهیم که باعث زیباتر شدن شطرنج می شود – مانند شرایط سپر فنجان

وی در مورد بازی سوپرجام خاطرنشان کرد: طبق آنچه از سرمربی تیم نساجی می دانیم او با آنالیز دقیق بازی های استقلال از خط جلو در داخل دروازه قطعا تیمش را در سوپرجام به میدان خواهد فرستاد اما نکته مهم این است که ساپینتو در بازی های اخیر نیز ثابت بوده است. کارده تیمش را با آنالیز دقیق حریف به میدان می فرستد. این دو روش تاکتیکی قطعا باعث می شود شاهد نوعی فوتبال شطرنج از سوی هر دو تیم باشیم.

    ساپینتو دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار گذاشت/ استقلال باید مقابل سازمان لیگ در کرمان مقابله کند.

وی افزود: مطمئنم اگر در هفته های گذشته اشتباهات داوری وجود نداشت، استقلال وضعیت بهتری داشت اما به هر حال اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و باید با آن برخورد شود. ” به نظرم استقلال و ساپینتو باید در هر بازی یک یا دو اشتباه مهلک قضاوت را پیش بینی کنند و همیشه با تفکر برتر به زمین بروند.

بازیکن سابق تیم های خوزستان گفت: استقلال در این هفته ها چندین بار دارنده را عوض کرده است. مثلا یک بازی با جلالی و یک بازی با سلمانی در دفاع چپ انجام داد. در یک مسابقه مهدی پور از ابتدا در ترکیب بود و در یک مسابقه سعید مهری! او در برخی بازی‌ها پیمان بابایی و در برخی بازی‌ها ارسلان مطهری بود، اما استقلال با نفراتی که در تیم دارد همیشه روند رو به رشدی داشته است.