ساپینتو سر سیاوش را برید تا چشم زهره را بگیرد/ یزدانی قربانی نتایج استقلال شد/ پرسپولیس امتیاز گرفت

یعنی هرکس در تیم بزرگی مثل استقلال مرتکب اشتباه نابخشودنی شود مستحق مجازات است. البته اتفاقاتی که در رابطه با سیاوش یزدانی و ساپینتو افتاد مربوط به این بازی نیست اما در کل وقتی بازی را دیدم واقعا از حرکت یزدانی تعجب کردم.

ملوان تیمی خستگی ناپذیر، دونده، مبارز و با روحیه است. در کل هر تیمی که مقابل استقلال بازی می کند انگیزه دارد اما این تیم تیمی است که همیشه به عنوان گربه سیاه استقلال و پرسپولیس شناخته می شود! استقلال اگر بخواهد شل بازی کند قطعا امتیاز از دست می دهد.

فکر می کنی خط دفاعی استقلال از غیبت او لطمه نمی بیند؟

استقلال دیگر حق اشتباه ندارد! استقلال محکوم به پیروزی است. استقلال باید برنده شود تا فاصله اش با پرسپولیس زیاد نشود. این فاصله اکنون 8 امتیازی است و استقلال می تواند با سه برد به امتیاز پرسپولیس برسد. باید قبول کرد که بیکار هم نیستند اما امتیاز از دست می دهند. این پرسپولیسی که دیدم تیمی است که به راحتی امتیاز می گیرد.

بازی با ملوان را چگونه پیش بینی می کنید؟

شنیدم عارف غلامی به تمرینات بازگشته است و این خبر خوبی است. امیدوارم تا پنجشنبه آماده بازی باشد. اما تیم ملوان یکی از بازیکنانی است که استقلال در حملات این سمت نباید نگران آن باشد چرا که تا اینجای فصل 12 گل به ثمر رسانده و خط حمله خطرناکی هم ندارد. با این حال فکر می کنم زوج سیلوا و عارف غلامی بهترین زوج دفاعی استقلال از ابتدای فصل بودند.

آره! خیلی عجیب بود. وقتی یک مهاجم بین چند بازیکن آبی که در خارج از محوطه جریمه قرار دارند حرکت می کند، یک مدافع واقعاً باید تصمیم دیوانه وارانه ای بگیرد تا در آن لحظه به بازیکن حریف پشت کند! این ژست واقعا نابخشودنی است. البته سیاوش یزدانی می توانست با جریمه سنگینی در این تیم بماند.

منظورتان صحنه پنالتی روی شهریار مغانلو است؟

مهدی فنونی زاده مدافع و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره آخرین وضعیت این تیم و اخراج سیاوش یزدانی از تمرینات استقلال و همچنین بازی مقابل ملوان اظهار نظر کرد.

پس چرا سرمربی استقلال این کار را نکرد؟

به نظر شما پنجره نقل و انتقالات استقلال تا پنجشنبه باز می شود؟

ساپیتو رسما اعلام کرد که سیاوش یزدانی را نمی خواهد! به نظر شما یعنی چه؟

خدا آن را باز کند! اگر باز نشود، یک ضربه دیگر به استقلال خواهد رسید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با توجه به دو شکست اخیر، وضعیت استقلال را در جدول چگونه می بینید؟

نمی دانم! شاید ساپینتو می خواست زهره را از همه بگیرد. کاری که بسیاری از مربیان انجام می دهند تا تیم را شوکه کنند. الان هم شاید سیاوش یزدانی قربانی شوکی باشد که به تیم استقلال زده است. شاید ساپینتو سر یزدانی را بریده تا بقیه حساب رسیدگی شود. به هر حال یزدانی در آن چند بازی نشان داد که در سطح همیشگی خود نیست و نیاز به ریکاوری دارد.