ساپینتو: مدیریت باشگاه فقط از من حمایت کرد



سرویس خبر شماره: 1864226
21 دسامبر 1401 @ 19:04
665

0نقطه نظر

ما می خواهیم جام حذفی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتراف کرد که تیمش باید در هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز بهتر عمل می کرد.

ساپینتو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در آستانه دیدار با تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد. مشروح صحبت های ساپینتو را در ادامه می خوانید:

**من با همه بازیکنان صحبت کردم
بعد از بازی هفته گذشته، همه بازیکنان را به جلسه بردم تا نکات مثبت و منفی بازی را به آنها نشان دهم. من در مورد این دیدار به آنها گفتم. باید بهتر عمل می کردیم.

**تراکتور به ما دو گل زد اما بهتر از ما نبود
هفته گذشته روی مشکلات خود تمرین کردیم و تیم ما در بازی فردا بهتر و بهتر خواهد بود. درست است که تراکتورسازی هفته گذشته دو گل به ما زد، اما این بدان معنا نیست که آنها بهتر از ما بودند. تراکتور اما جنگنده‌تر بود و در دگ فایت‌ها بهتر از ما کار کرد و در عین حال از اشتباهات بازیکنان استقلال استفاده کرد. ما نباید این اشتباهات را انجام دهیم.

**می خواهیم قهرمان ناک اوت شویم و باید برنده شویم
ما در لیگ برتر بازی مقابل تراکتورسازی را انجام ندادیم. مقابل این تیم ها باید فعال تر باشیم، با اعتماد به نفس بازی کنیم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم. هدف اول ما در بازی فردا برد است. ما می خواهیم جام را ببریم و برای رسیدن به آن، اولین هدفمان پیروزی مقابل تراکتور است.

1790556

**شایعه نارضایتی از باشگاه استقلال؟
من نقدها را در جایی نخواندم و اگر چیزی بود گفتند شخصی بود، اما چیزی که از مدیریت باشگاه گرفتم فقط حمایت بود. در حال حاضر جو با همه خوب است و با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ارتباط خوبی داریم. همه ما مثبت هستیم و همه برای دیدار فردا متحد هستیم.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی