ساپینتو: من به جادو اعتقادی ندارم، من یک آدم مذهبی هستم!

* انتظار دارم داوران به من اجازه صحبت بدهند
در هر بازی ما سه تیم داریم و هر تیم می خواهد بهترین خود را نشان دهد. فقط امیدوارم در پایان یک نتیجه عادلانه و صادقانه حاصل شود. وقتی می بینم عملکرد خوبی ندارند، انتظار دارم به من این فرصت را بدهند که با آنها صحبت کنم. اما تاکنون با هیچ کدام از این داوران مشکلی نداشته ام، هرچند با برخی تصمیمات آنها مخالفم. امیدوارم از کارت برای کارهایی که من انجام ندادم استفاده نکنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* حریفان منتظر اشتباهات ما هستند
مثلا مس کرمان تیمی است که فردا می خواهد 3 امتیاز بگیرد و برای گل زدن فقط منتظر اشتباهات کوچک است و نباید جلوی چنین تیم هایی اشتباه کند. اگر بخواهیم با بازی مثبت جلو برویم و مثبت کار کنیم، می توانیم ریسک کنیم و حریفان هم از مشکلات کوچکی که انتظار داشتند استفاده کنند. ما تیم منتظر حریف نخواهیم بود. ما تیمی خواهیم بود که حریف را کنترل کنیم. برای اینکه چنین بازی کنیم، باید از نظر جسمی و روحی آماده باشیم تا بهترین تصمیم ها را بگیریم.

* هواداران باید تا دقیقه 90 ما را تشویق کنند
اولین حضور هواداران؟ من بی صبرانه منتظرم تا این فضای عالی را در کنار خانواده و با هوادارانمان تجربه کنم. و ببین فردا تا آخرین لحظه منتظر دیدن این عشق و هیجان در بازی هستم. امیدوارم 90 دقیقه ما را امتحان کنند چون تا دقیقه 90 از حرکت باز نمی ایستیم. انشاالله فردا از لحظه اول تا آخر برای کسب سه امتیاز می جنگیم.

* من آدم احساساتی هستم و این شیوه کار من است
آیا هواداران نگران جنایات ناشی از تعامل سنگین در کنار زمین هستند؟ من فردی احساساتی هستم و این روش کار من است. البته بیشتر اوقات سعی می کنم خونسردی خود را حفظ کنم. اما در بازی با ملوان بازی های ناامیدکننده ای داشتیم و بدشانس بودیم و گل خوردیم. طرف دیگر ماجرا تصمیمات بد داوری بود. در بازی با سپاهان پنالتی نداشتیم و روی دروازه بان آنها خطا نکردیم. این اتفاقات دست به دست هم داد و نتیجه واکنش من بود. گل پیمان بابایی هم در بازی با ملوان بود. بدیهی است که وقتی تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهید خسته کننده است، اما حریف تنها با یک پرتاب گل می زند.

سرمربی استقلال پیش از دیدار مقابل مس گفت که تنها آنها به دنبال قهرمانی نیستند و سه تیم دیگر نیز برای کسب این عنوان تلاش می کنند.

ساپینتو: من به جادو اعتقادی ندارم، من یک آدم مذهبی هستم!

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با مس کرمان گفت: در مورد مس کرمان باید بگویم تیمی است که در آخرین بازی اخیر به تیم خوب پیکان گل های زیادی زده است. تعجب آور است زیرا از لیگ دسته اول است. آنها به لیگ برتر آمدند و نشان دادند تیم خوبی هستند. در حال حاضر از نظر امتیازی در همین وضعیت هستیم. همانطور که قبلا هم گفتم در این لیگ تیم ضعیفی نداریم.


سرویس خبر شماره: 1840135
سپتامبر 02, 1401 در 09:01 ب.ظ
10.1 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

تیم پزشکی انزلی من را تحریک کردند

* در مورد استراتژی تیم صحبت نمی کنم
سیستم بازی قبلی رو عوض کنم و با 4 مدافع در زمین باشیم؟ من نمی خواهم در مورد استراتژی صحبت کنم، اما ما روی برخی از سیستم ها کار می کنیم. ما برای هر بازی استراتژی متفاوتی داریم. فردا خواهید دید که چه برنامه ای برای بازی در نظر گرفته ایم، نمی توانم در مورد اینکه کدام بازیکنان بازی می کنند یا نه صحبت کنم.

* امیدوارم داوران با ما ناامید کننده برخورد نکنند
جنایات داوران ایرانی برای رفتار در کنار زمین؟ امیدوارم هرگز ما را ناامید نکنند. با دو داور قبلی روابط خوبی داشتیم. شاید بعضی جاها با تصمیمات آنها موافق نبود. در پایان بازی بسیار مودبانه با آنها صحبت کردیم و به عنوان دو فرد متمدن شاید دو نفر نظرات متفاوتی داشته باشند. داوران توافق می کنند که با یکدیگر صحبت کنند. ما با هم در یک دنیا زندگی می کنیم.

* تیم پزشکی انزلی مرا تحریک کردند
انتظار دارم هیچکس به شخص دیگری بی احترامی نکند. من دوست ندارم مردم تحریک شوند. در بازی با ملوان تیم پزشکی من را تحریک کردند. آنها باید بی طرف بودند. آنها برای حمایت از یک تیم آنجا نیستند و باید کار خودشان را انجام دهند. آنها نباید تیم مقابل را تشویق کنند. این یک انگیزه بسیار بزرگ بود. متاسفم، من در برابر آنها خوب نیستم. به عنوان مربی باید رفتار خوبی داشته باشم. اما آنها نباید من را تحریک کنند. این یک بازی احساسی است.

* برای شناختن تیم به زمان زیادی نیاز دارم
آیا زمان آن است که تیم را صد در صد بشناسید؟ امکان ایجاد 100% تشخیص تیم وجود ندارد. در فاز دفاع، حمله و نکات دیگر ایده های زیادی دارم. برای پیاده سازی چیزهایی که می خواهم در بازی ها به زمان زیادی نیاز داریم. در حال حاضر رفتارهایی که از بازیکنان در تمرینات انتظار دارم خوب است و آنها را به بازی منتقل می کنم، بازی فقط تهاجمی نیست. این تیم ها در دو بازی قبلی مقابل سپاهان و ملوان منتظر خطاهای کوچکی بودند تا از آنها استفاده کنند و موقعیت ایجاد کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی در هفته دوم مقابل ملوان، استقلال با انگیزه زیادی به مصاف مس کرمان می رود. در این دیدار هواداران آبی پوش از هواداران خود سود می برند و شکستن طلسم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی نیز نکته قابل توجهی است.

* من به جادوگری اعتقادی ندارم
جادوگری؟ امیدوارم هیچ جادویی علیه تیم ما انجام نشود. من دوست ندارم به این چیزها اعتقاد داشته باشم. یک بار یکی به من گفت که هر چیزی ممکن است. گفتم بله ممکن است. من مربیانی را می شناسم که خرافاتی هستند. اما من مذهبی هستم و معتقدم، اما این چیزها را با هم قاطی نمی کنم.

* سه تیم دیگر مثل ما برای قهرمانی تلاش می کنند
برنده قهرمانی؟ قهرمانی چیزی است که من می خواهم و بیش از هر زمان دیگری برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. فقط ما نیستیم و 3 تیم دیگر هم این را می خواهند. ما قدم به قدم پیش می رویم، روی بازی های بعدی تمرکز می کنیم و این ایده ماست.