ساکا: همانطور که آرتتا گفت، من با آرسنال تمدید خواهم کرد


سرویس خبر شماره: 1841403
9 سپتامبر 1401 @ 6:45 ب.ظ
339 امتیاز خبر

0نقطه نظر

من عاشق بازی برای آرسنال هستم

بوکایو ساکا صحبت های میکل آرتتا، سرمربی آرسنال را تایید کرد و گفت به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

ساکا: همانطور که آرتتا گفت، من با آرسنال تمدید خواهم کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بوکایو ساکا ستاره 20 ساله آرسنال در فصل گذشته کار بزرگی انجام داد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن فصل توپچی ها انتخاب شد. هنوز دو سال از قرارداد ساکا باقی مانده است، اما باشگاه مذاکرات برای تمدید را از چند ماه پیش آغاز کرد و به نظر می رسد دو طرف به توافق نهایی نزدیک شده اند.

ساکا امروز در پاسخ به اظهارات آرتتا گفت:“بله، آرتتا مطمئنا قراردادم را تمدید خواهد کرد و من با او موافقم. من عاشق آرسنال، هم تیمی هایم، مربیان و هوادارانم هستم.”

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، دو هفته پیش در مورد تمدید قرارداد ساکا گفت:“من مطمئن هستم که ساکا تمدید خواهد کرد. باشگاه با او و مدیر برنامه هایش در تماس است و همه چیز خوب پیش می رود. من دوست دارم این کار هر چه زودتر انجام شود تا تمرکز بازیکن در طول فصل از بین نرود. با این حال. ، همه ما می دانیم که تمدید قرارداد می تواند زمان زیادی را ببرد.

لازم به ذکر است که ساکا در حال حاضر 70 هزار پوند در هفته در آرسنال درآمد دارد و این رقم پس از تمدید دو برابر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ساکا ادامه داد:“من رابطه خوب و صمیمانه ای با آرتتا دارم و احساس می کنم او همیشه از من مراقبت می کند. او می داند چه زمانی صحبت کند و هر زمان که به او نیاز داشتید بهترین توصیه ها را به شما می دهد. آرتتا برای من یک مربی و یک فرد خاص است.”