ساکت در روزهای سخت لباس رزم می پوشید (عکس)


سرویس خبر شماره: 2008012
20 مارس 1402 در 4:45 ب.ظ.
3.6 هزار |

4نقطه نظر

عملیات بقا را با انگیزه زیاد ادامه دهید

نساجی سرمربی تیم خود را برای روزهای سخت لیگ برتر آماده کرده است.

ساکت در روزهای سخت لباس رزم می پوشید (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزی که ساکت الهامی سرپرستی هدایت نساجی را برعهده گرفت، بسیاری از دوستانش با او مخالفت کردند و با توجه به شرایط نماینده مازندران در رده بندی، قصد داشتند او را از تصمیمش منصرف کنند. الهامی اما با توجه به ارتباط عمیقی که با هواداران نساجی دارد و علاقه اش به این تیم، مسئولیت فنی تیمی را که خودش به قهرمانی جام حذفی هدایت کرده بود پذیرفت و کارش را آغاز کرد.

در این شرایط دیدار با صنعت نفت آبادان برای نساجی و حمامی در مسیر بقا در لیگ برتر اهمیت ویژه ای داشت. دیداری که نساجی نساجی تا آخرین ثانیه ها از حریف پیش افتاد اما در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نماینده مازندران دو امتیاز خوب کسب کند.

1999979

با این حال، الهامی و شاگردانش هنوز امید زیادی به بقا دارند. نساجی سرمربی باتجربه که بار دیگر این تیم را در شرایط سختی در لیگ برتر نگه داشت، حالا تمام تلاش خود را می کند تا برای فصل جاری کار بزرگی انجام دهد.

الهامی در یکی دو روز تمرین نساجی با انگیزه و جدیت زیاد کارش را پیش می برد. او سخت روی مشکلات فنی و روانی بازیکنان کار می کند و خود را برای سخت ترین روزهایی که در لیگ برتر در انتظارش است آماده کرده است.

نساجی در هفته بیستم لیگ برتر میزبان شمس آذر قزوین است و تمرینات این تیم برای دیدار حساس روز چهارشنبه آغاز شده است. الهامی در تمرینات دو روز گذشته نشان داد که مصمم به موفقیت است و امیدوار است امتیازات لازم برای ارتقای جایگاه نسایی در رنکینگ را کسب کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی