ساکت: گاهی به سپاهان و مورایس توهین می شود


سرویس خبر شماره: 1836943
آگوست 14, 1401 @ 9:48 ب.ظ
1.4K |

4نقطه نظر

شایعات مضحک هستند.

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار دوستانه این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه مقابل خبرنگاران ایستاد و به تشریح نحوه جذب مورائیس پرداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا ساکت در حاشیه دیدار دوستانه سپاهان و خوشه طلایی ساوه در واکنش به انتخاب خوزه مورایس اظهارات خود را اینگونه آغاز کرد: پس از استعفای محرم نویدکیا پرونده و رزومه 123 مربی در هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه. سپاهان مورد بررسی قرار گرفت و با 23 نفر از آنها دیدارهای ویدئویی برگزار شد. سرانجام پس از بررسی سوابق و عملکرد مربیگری، خوزه مورائیس به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شد.
وی ادامه داد: او سه روز به صورت کاملا محرمانه به اصفهان آمد و جالب اینکه قبل از پذیرش پیشنهاد ما، درخواست سفر محرمانه به اصفهان را داشت. مورائیس وقتی به ایران آمد اولین چیزی که متوجه شد برنامه راهبردی باشگاه بود و همچنین از اهداف و چشم انداز باشگاه پرسید. او هم از آسیا و هم از لیگ و بازیکنان رتبه بندی داشت و در مورد آنها سوال می کرد. او لیستی از بازیکنان تیم اول و پایه و همچنین فیلم مسابقات را با خود برد. مورایس یک هفته ارزیابی کامل از سپاهان داشت و سپس مدیریت این باشگاه را پذیرفت. به گفته وی، چشم انداز باشگاه با دیدگاه های او همخوانی داشت. جاه طلبی مثبت در سپاهان، بازیکنان سپاهان، هواداران سپاهان و چشم انداز باشگاه وجود دارد. زیرساخت ها نیز نشان داده که افق بلندمدتی وجود دارد.
محمدرضا ساکت سپس در واکنش به برخی شایعات افزود: گاهی در فضای مجازی به باشگاه های سپاهان و موریس توهین می شود و برخی مدعی هستند که افراد دیگری تیم را تعطیل کرده اند. اما ترکیب فعلی سپاهان حاصل بررسی مورایس از جوانب مختلف بازیکنان است. او برای انتخاب بازیکن نیز فلسفه و ارزیابی خاص خود را دارد که به هیئت مدیره باشگاه ارائه شد و سپس باشگاه برای جذب بازیکن اقدام کرد.
وی با اشاره به برخی صفحات اینستاگرام افزود: متأسفانه یکی دو صفحه را دیدم که اصفهانی هستند اما مشخص است که از فوتبال اصفهان حمایت نمی کنند اما مطالبی را مطرح کردند و عکس های بسیار مضحکی گذاشتند. آن وقت است که یک مربی بزرگ وجود دارد. در حال حاضر یک مربی فوق العاده در سپاهان حضور دارد که از ساعت 8 صبح شروع به کار و ساعت 22 به پایان می رساند. او و همکارانش کارهای فشرده ای انجام می دهند.
وی افزود: موریس در همه انتخاب هایش منطقی و دقیق عمل می کند و ارزیابی های فنی خود را نیز به باشگاه ارائه کرده و از آنها نهایت استفاده را برده است. بنابراین، اینطور نیست که یک مدیر بزرگ و یک باشگاه بزرگ درباره اینکه چه کسی تیم را می بندد، صحبت کند. پیشنهاد این تیم بر اساس دیدگاه های فنی مورایس بسته شده است.
ساکت سپس به بازیکن برزیلی که در تمرین سپاهان نیز حضور داشت اشاره کرد و گفت: در حین تمرین یک بازیکن خارجی آمد که در معاینات پزشکی مصدومیت کوچکی دیده شد که بعد از 10 روز خوب شد اما مورایس به سینه او دست نزد. اتفاقا این بازیکن هشت روز بعد در کشورش بازی کرد اما مورایس در انتخاب بازیکنان بسیار سختگیر است.
مدیرعامل سپاهان درباره چهارچوب باشگاه با مورائیس توضیح داد: بالاخره طبق دیدگاه او برنامه ریزی می کنیم. با این حال ممکن است اقدامات دیگری نیز داشته باشیم. با این حال او دو روز پیش ترازنامه تیم ترک را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد و از امکانات، بازیکنان، تعهدات و همبستگی تیم باشگاه ابراز رضایت کرد. در عین حال از اینکه تیم در جهت اجرای فلسفه او حرکت می کند بسیار خرسند بود. مهم این بود که از بازیکنان راضی بود.
وی در پایان به تنها سوالی که از مدیرعامل سپاهان درباره آینده این مربی و ماندن او در این تیم پرسید، پاسخ داد: او تمام راه را آمده است و نیازی ندارد که ما گلزن او باشیم. بافر بله، نامزدی و قرارداد دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی